Pod koniec listopada w Rzeszowie odbyła się V edycja cyklicznego spotkania Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Głównym tematem tegorocznego kongresu było tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych.
Uczestnicy kongresu mieli możliwość zapoznania się z przykładami strategii i narzędzi marketingowych, które w przeszłości były stosowane w różnych samorządach. Prelegenci dokonali również oceny i analizy strategii marki Podkarpackie, która według nich może być przykładem i inspiracją dla mniejszych miast, gmin i powiatów.
"Gminy niejednokrotnie rywalizują ze sobą, jednak większy sukces mogłyby osiągnąć decydując się na współpracę. Wizerunek województwa ma wpływ na postrzeganie wizerunku regionów znajdujących się na jego terenie i na odwrót, dlatego wspólne pomysły gmin na promocję mogą okazać się strzałem w dziesiątkę" – mówi Michał Tabisz, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Prelegenci dużo uwagi poświęcili także nowym technologiom, które coraz częściej wykorzystywane są do prowadzenia działań promocyjnych i komunikacyjnych firm i instytucji. Pod lupę wzięto między innymi kwestię tworzenia mobilnych stron internetowych, które stają się standardem z uwagi na powszechny dostęp do smartfonów i tabletów.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!
Szukasz miejsca na organizację konferencji w pięknej scenerii regionu beskidzkiego? Przedstawiamy Kocierz Hotel & SPA!
Muzeum Polskiej Wódki to jedno z najbardziej fascynujących miejsc na mapie Warszawy, które w interesujący sposób wprowadzi Gości w świat historii, kultury i tradycji związanych z polską wódką.