Za sukces przedsiębiorstwa w dużym stopniu odpowiadają pracownicy, właściwa organizacja i zaangażowanie. Kluczowa jest jednak także właściwa strategia marketingowa. W celu poznania odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące strategii i obierania kierunku rozwoju firmy, zorganizowana zostanie II edycja konferencji Marketing Progress. Spotkanie biznesowe odbędzie się 12 i 13 czerwca we Wrocławiu.
Konferencja Marketing Progress zostanie zorganizowane już po raz drugi. Podczas tej edycji event podzielony zostanie na dwie części. 12 czerwca uczestnicy skupia się przede wszystkimi na rozważaniach o skutecznych strategiach marketingowych i zapoznają się m.in. z wynikami badań na temat wdrażania strategii marketingowych w przedsiębiorstwach. Kolejnego dnia uczestnicy skupią się natomiast na narzędziach przydatnych w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu i komunikacji.
Podczas spotkania poruszone zostaną także kwestie pozyskiwania klientów przy użyciu narzędzi internetowych, wykorzystywania niestandardowych form komunikacji oraz tworzenia planów komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0. Nie zabraknie również wystąpień na temat budowania reputacji firmy czy personal brandingu oraz praktycznych warsztatów.
Podczas czerwcowego eventu na uczestników czekać będą liczne wystąpienia specjalistów. Swe prelekcje wygłoszą m.in. Jerzy Owsiak, Natalia Hatalska, Maciej Tesławski, Krzysztof Ibisz czy Jan Hartman. Całe wydarzenie poprowadzi natomiast Rafał Motriuk.
Konferencja odbędzie się 12 i 13 czerwca na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel *** Dworek Wapionka to wyjątkowe miejsce, które łączy klimat wiejskiego dworku z nowoczesnym komfortem.
Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA to wyjątkowy czterogwiazdkowy obiekt, który harmonijnie łączy nowoczesne udogodnienia z góralską tradycją.
Hotel Lavender to stylowy, trzygwiazdkowy obiekt, zlokalizowany w zabytkowej kamienicy przy ulicy Długiej 49 w Krakowie.