III edycja jednej z najważniejszych imprez branży gastronomicznej odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia w warszawskim EXPO XXI. Podczas tegorocznej odsłony Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw zaprezentują się wystawcy ze wszystkich stron świata.
Targi mają na celu promocję żywności oraz nawiązywanie nowych, wieloletnich kontaktów biznesowych. Wydarzenie rokrocznie gromadzi przedstawicieli polskiego i międzynarodowego rynku gastronomicznego. W tym roku wśród wystawców znajdą się producenci napojów i żywności, alkoholi, technologii, a także dystrybutorzy, eksporterzy i importerzy z Polski oraz takich krajów jak: Ukraina, Belgia, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Macedonia, Tajlandia czy Sri Lanka.
Nieodłącznym elementem targów są panele tematyczne zorganizowane przez organizacje branżowe. Polska Federacja Producentów Żywności omówi tematykę związaną z barierami eksportowymi, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego przedstawi wyzwania sektora mięsnego, a Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji zaprezentuje temat związany ze zmianami zachodzącymi w handlu. Magazyn ekoDostawcy zorganizuje panel poruszający tematykę perspektyw rozwoju handlu produktami ekologicznymi w Polsce, magazyn Wino zorganizuje warsztaty łączenia alkoholi z potrawami, natomiast Stowarzyszenie Kucharzy Polskich przedstawi trendy kulinarne 2016 roku.
Bezpłatny udział w targach przewidziany jest dla kupców, przedstawicieli oraz kadry zarządzającej sieci spożywczych, przedstawicieli sieci sklepów detalicznych, właścicieli sklepów i hurtowni spożywczych oraz alkoholowych, dystrybutorów, importerów, eksporterów żywności, napojów i dodatków do żywności, producentów żywności i napojów oraz dodatków do żywności, kierownictwa punktów HoReCa, właścicieli piekarni i cukierni, szefów kuchni i kucharzy oraz stowarzyszeń i władze lokalnych. Rejestracja on-line: www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line
Podczas WorldFood Warsaw zawsze obecne są największe media branżowe, a głównym patronem medialnym tegorocznej edycji jest telewizja TVP1. Dla wystawców oznacza to możliwość bycia zauważonym nie tylko przez uczestników targów, ale także przez dużo większą publiczność.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!