• Podział obiektów

    Miasta

    • Kraków
    • Warszawa
    • Wrocław
    • Gdańsk
    • Szczecin
    • Poznań
    • Zakopane
    • Łódź
    • Białystok
    • Kołobrzeg
    • Katowice
    • Polanica Zdrój
    • Lublin
    • Karpacz
    • Sopot
    • Gdynia
    • Szklarska Poręba
    • Rzeszów
    • Toruń
    • Wisła

    Województwa

    • dolnośląskie
    • kujawsko-pomorskie
    • lubelskie
    • lubuskie
    • łódzkie
    • małopolskie
    • mazowieckie
    • opolskie
    • podkarpackie
    • podlaskie
    • pomorskie
    • śląskie
    • świętokrzyskie
    • warmińsko-mazurskie
    • wielkopolskie
    • zachodniopomorskie

    Regiony

    • Sale konferencyjne na mazurach
    • Sale konferencyjne w górach
    • Sale konferencyjne nad morzem
  • Blog
  • Kontakt
Zaloguj się Dodaj obiekt
  • MiejscaKonferencyjne.pl
  • Aktualności i wydarzenia
  • W Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca: "Wsparcia sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"
W Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca: "Wsparcia sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"
23.11.2018 Warszawa
Więcej artykułów

W Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca: "Wsparcia sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"

System CRM posiada wiele zastosowań, z których na co dzień nie zdajemy sobie sprawy. Pozwala on dotrzeć do klienta i wzbudzić jego zaufanie względem firmy. Odpowiednio zastosowany umożliwia zwiększenie zysków przedsiębiorstwa, dlatego tak ważne jest świadome korzystanie z tego przydatnego narzędzia pracy. Portal MiejscaKonferencyjne.pl z chęcią został więc patronem medialnym planowanej na 4 grudnia konferencji pod hasłem: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM".

Wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli zarządów i kierowników działów zajmujących się działaniami marketingowymi, sprzedażowymi, handlowymi, IT i BOK. Ponadto stanowi idealną bazę wiedzy dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną oraz wdrażających system CRM w firmach, przedsiębiorstwach i korporacjach.

Na konferencji poruszone zostaną tematy, takie jak:

  • Jaki jest współczesny Klient, jak go pozyskać i utrzymać?

  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?

  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?

  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem

  • Automatyzacja działań marketingowych

  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media

  • Aplikacje sprzedażowe

  • Skuteczna komunikacja

  • Contact Center

  • Workflow

  • Business Intelligence

  • Analiza danych klienta i zarządzanie wiedzą

  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych

  • Usługi i aplikacje mobilne oraz systemy mailingowe i SMS-owe

Najważniejszymi częściami konferencji będą debaty:
- "Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych"- prowadzona przez Rafała Tabaczek, trenera, coacha, wykładowcę, konsultanta i praktyka NLP,

- "Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku"- mówcą będzie dr Kaja Prystupa-Rządca będąca wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego

- "Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych"- prelegentem będzie Paweł Jarecki pełniący funkcję Dyrektora ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej w Black Red White.

- "Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów"-  prelekcja prowadzona przez Mikołaja Winkiel będącego Chief Evangelist w Brand24.

- "Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?” - odpowiadać na to pytanie będzie Szymon Negacz jako Sales Consultant & Owner w Sellwise.

- "Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę." - mówcą został Jacek Piątkowski, Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Ponadto wystąpi Marek Paszkowski, Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.

Aby wziąć udział w konferencji wymagana jest rejestracja na stronie organizatora. Uczestnicy wydarzenie otrzymają pakiet materiałów konferencyjnych oraz certyfikat po zaskoczeniu spotkania. W międzyczasie przewidziana jest przerwa kawowa.

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" jest niezwykle ważnym wydarzeniem dla firm i przedsiębiorstw z całej Polski. Pozwoli zebrać kompleksową wiedzę o wykorzystaniu systemu CRM, które skutecznie zwiększa efektywność pracy. Ponadto poruszone zostaną liczne kwestie istotne dla branży, dzięki czemu uczestnicy opuszczą salę konferencyjną z dużą dozą wiedzy i praktycznymi narzędziami do dalszego rozwoju.

INFORMACJA PRASOWA

Najnowsze artykuły

Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025

W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.

1.06.2025
Wypoczynek na Pojezierzu Brodnickim - Hotel *** Dworek Wapionka
Górzno Wypoczynek na Pojezierzu Brodnickim - Hotel *** Dworek Wapionka

Hotel *** Dworek Wapionka to wyjątkowe miejsce, które łączy klimat wiejskiego dworku z nowoczesnym komfortem.

30.12.2024
Zakopiańska gościnność w Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA
Zakopane Zakopiańska gościnność w Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA

Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA to wyjątkowy czterogwiazdkowy obiekt, który harmonijnie łączy nowoczesne udogodnienia z góralską tradycją. 

29.12.2024

Zadzwoń do nas

Informacje

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Blog
  • Wyszukiwanie zaawansowane
  • Aktualności
  • Dodaj obiekt
  • Mapa artykułów
  • Mapa strony
  • Mapa artykułów na blogu
  • Kontakt

Województwa

  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie

Miasta

  • Kraków
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Poznań
  • Szczecin
  • Zakopane
  • Łódź
  • Kołobrzeg
  • Polanica Zdrój
  • Białystok
  • Sopot
  • Lublin
  • Katowice
  • Karpacz
  • Rzeszów
  • Toruń
  • Łagów
  • Wisła
  • Białka Tatrzańska

Regiony

  • Nad morzem
  • Na mazurach
  • W górach
  • Trojmiasto
  • Nad jeziorem
  • Hotele 5*****
  • Hotele 4****
  • Hotele 3***
  • Hotele **
  • Hotele SPA
  • Centra kongresowe
  • Zamki
  • Dworki
  • Restauracje
  • Zajazd
  • Hotele szkoleniowe
  • Obiekty szkoleniowe
  • Ośrodki szkoleniowe
  • Centra konferencyjne
  • Sale konferencyjne w biurowcach
Miejscakonferencyjne.pl 2013-2025