• Podział obiektów

    Miasta

    • Kraków
    • Warszawa
    • Wrocław
    • Gdańsk
    • Szczecin
    • Poznań
    • Zakopane
    • Łódź
    • Białystok
    • Kołobrzeg
    • Katowice
    • Polanica Zdrój
    • Lublin
    • Karpacz
    • Sopot
    • Gdynia
    • Szklarska Poręba
    • Rzeszów
    • Toruń
    • Wisła

    Województwa

    • dolnośląskie
    • kujawsko-pomorskie
    • lubelskie
    • lubuskie
    • łódzkie
    • małopolskie
    • mazowieckie
    • opolskie
    • podkarpackie
    • podlaskie
    • pomorskie
    • śląskie
    • świętokrzyskie
    • warmińsko-mazurskie
    • wielkopolskie
    • zachodniopomorskie

    Regiony

    • Sale konferencyjne na mazurach
    • Sale konferencyjne w górach
    • Sale konferencyjne nad morzem
  • Blog
  • Kontakt
Zaloguj się Dodaj obiekt
  • MiejscaKonferencyjne.pl
  • Aktualności i wydarzenia
  • Trendy w hotelarstwie 2014
Trendy w hotelarstwie 2014
29.01.2014
Więcej artykułów

Trendy w hotelarstwie 2014

PROFITROOM podzielił się z hotelarzami prognozami na rok 2014. Opierają się one na analizie twardych danych ze stron i systemów rezerwacyjnych. Badaniom poddano ponad 1000 hoteli. Poniżej publikujemy streszczenie 5 najważniejszych tegorocznych trednów. Pełny raport ukaże się  w najbliższym czasie.

1. Hiper przyrosty urządzeń mobilnych

W grudniu 2013 ruch z urządzeń mobilnych wyniósł ponad 17%. Można przyjąć za pewnik, że pod koniec 2014 roku wzrośnie do ponad 30%, a  przedsiębiorcy coraz chętniej będą wykorzystywać firmowe smartfony także w domu. Już teraz 89% pracowników deklaruje, że używa służbowych telefonów do rozmów prywatnych, a połowa z nich nie wyobraża sobie urlopu bez firmowego sprzętu mobilnego.

2. Narodziny Cyfrowego Turysty

Cyfrowy Turysta nie pyta znajomych o rekomendację, nie ufa także doradcom z biur podróży, gdyż dane, które sam znajdzie w Internecie będą bardziej obiektywne. Dzięki pogłębionej fazie poszukiwań jest także bardziej zadowolony z hotelu, który sam znalazł.

3. Porządki w informacyjnym chaosie

Google zauważa Cyfrowego Turystę i próbuje zapanować nad cyfrowym chaosem, by jeszcze łatwiej był mu znaleźć potrzebne informacje. Natomiast  Google+ z uporządkowanymi opiniami oraz dostępnością pokoi i ich ceną, pojawiającymi się w Google Hotel Finder to krok w stronę hotelarzy. Już teraz pierwsze hotele mogą samodzielnie zmieniać ceny w Google (Google Price Ads) poprzez system rezerwacji UPPER.

4. Koniec ery pozycjonowania fraz – czas na zapytania internautów

Ostatnia duża zmiana dotknęła większość hoteli, które zbyt mocno  koncentrowały się na kilku słowach kluczowych. Teraz jednak ma nadejść era lepszych odpowiedzi na zapytania użytkowników dzięki zrozumieniu przez wyszukiwarki bardziej ludzkiego sposób myślenia i wyrażania się (semantyka). To z kolei wieszczy koniec nieuczciwych firm SEO, a także modelu związanego z wyceną za pozycję.

5. Zwiększenie dynamiki cenowej we wszystkich typach hoteli

Dzięki ciągłemu rozwojowi technologii, coraz lepszym aplikacjom typu channel manager, jeszcze bardziej zwiększy się dynamika cen. Na taki stan rzeczy będą wpływać również: eksponowanie cen na stronach własnych hoteli, mnogość portali rezerwacyjnych, porównywarek meta-search, wzrost świadomości użytkowników oraz czynniki niezależne od hotelarzy, takie jak problemy biur podróży czy anomalia pogodowe.

INFORMACJA PRASOWA

Najnowsze artykuły

Rozrywka przyszłości w Karkonoszach – otwarcie Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION już wiosną 2026
Rozrywka przyszłości w Karkonoszach – otwarcie Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION już wiosną 2026

Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.

10.07.2025
PROJEKT BRANŻY EVENT - OBIEKTY EVENTOWE 2025/2026
PROJEKT BRANŻY EVENT - OBIEKTY EVENTOWE 2025/2026

Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.

18.06.2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025

W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.

1.06.2025

Zadzwoń do nas

Informacje

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Blog
  • Wyszukiwanie zaawansowane
  • Aktualności
  • Dodaj obiekt
  • Mapa artykułów
  • Mapa strony
  • Mapa artykułów na blogu
  • Kontakt

Województwa

  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie

Miasta

  • Kraków
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Poznań
  • Szczecin
  • Zakopane
  • Łódź
  • Kołobrzeg
  • Polanica Zdrój
  • Białystok
  • Sopot
  • Lublin
  • Katowice
  • Karpacz
  • Rzeszów
  • Toruń
  • Wisła
  • Szklarska Poręba
  • Białka Tatrzańska

Regiony

  • Nad morzem
  • Na mazurach
  • W górach
  • Trojmiasto
  • Nad jeziorem
  • Hotele 5*****
  • Hotele 4****
  • Hotele 3***
  • Hotele **
  • Hotele SPA
  • Centra kongresowe
  • Zamki
  • Dworki
  • Restauracje
  • Zajazd
  • Hotele szkoleniowe
  • Obiekty szkoleniowe
  • Ośrodki szkoleniowe
  • Centra konferencyjne
  • Sale konferencyjne w biurowcach
Miejscakonferencyjne.pl 2013-2025