Kilkanaście sesji spotkań B2B,
inspirujący prelegenci, prezentacje, wykłady, rozrywka - to wszystko, i jeszcze
więcej, zapewniła 27 edycja Meet The Bidder SMART Fairs, której patronowaliśmy
medialnie. Wyjątkowe targi odbyły się 10 marca w hotelu Novotel Warszawa
Airport, integrując 27 wystawców z różnych kontynentów oraz przedstawicieli polskiego
rynku MICE. Tegoroczne wydarzenie odbyło się w duchu hasła "RELATIONS MATTER!",
zapewniając dostęp do wiedzy sprzyjającej rozwojowi firm branżowych.
W przeddzień targów na wystawców czekał powitalny koktajl wyprawiony w nowym punkcie eventowym Warszawy - CulinaryOn, gdzie odbyła się również gra degustacyjna, której zwycięzca zyskał miano najlepszego sommeliera imprezy! Po oficjalnym rozpoczęciu MTB, miała miejsce prezentacja na temat współpracy z polskim sektorem MICE.
Swoim doświadczeniem podzieliły się ekspertki SITE Poland, zaś przewodnie hasło targów zgłębiono w czasie sesji networkingowej. Za pożegnalny akcent eventu obrano kolację zaaranżowaną w Muzeum Życia w PRL, gdzie na gości czekały tradycyjne polskie dania, trunki oraz fabularna gra inspirowana historią.
W związku z postępującą epidemią koronawirusa, organizatorzy MTB przewidzieli w programie również punkty dotyczące zagrożenia, które w naturalny sposób zaburzyło funkcjonowanie nie tylko sektora MICE, ale też świata. W odpowiedzi na zaistniałe obawy firm, wydarzenie objęło 2 spotkania - jedno dotyczące działań podjętych przez branżę incentive travel oraz drugie, skupiające się na faktach dotyczących medycznej strony wirusa, przeprowadzone przez znanego epidemiologa, w trakcie którego obalono mity i potwierdzono fakty na temat SARS-CoV-2.
Uwzględniając bezpieczeństwo
uczestników, na terenie targów wprowadzono wzmożone środki prewencyjne,
zachęcając do powitań z unikaniem uścisku dłoni, zapewniając większe stoliki do
spotkań B2B oraz płyny dezynfekujące. Celem organizatorów było podtrzymanie
aktywności branży w świetle wielu odwoływanych wydarzeń międzynarodowych, co spotkało
się z entuzjastycznym przyjęciem i dużą frekwencją.
W planach Meet The Bidder leżą
kolejne edycje. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://www.meetthebidder.com/
Najnowsze artykuły
Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.
Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.
W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.