Skuteczny marketing to jedno z głównych źródeł pozyskiwania klienta biznesowego przez hotelarzy. Obiektów dysponujących ofertą konferencyjną jest coraz więcej, a konkurencyjność w branży stale wzrasta. W takiej sytuacji reklama okazuje się niezastąpiona. Jak jednak skutecznie wykorzystać narzędzie jakim jest e-marketing? Odpowiedzią może być jedno ze szkoleń z cyklu Search Marketing Week.
Search Marketing Week to ciekawa inicjatywa pomagająca w poznaniu i lepszym zrozumieniu narzędzi marketingu internetowego. Cykl szkoleń, bo w takiej formie przeprowadzane są spotkania, już od kilku lat organizuje doświadczona na rynku firma MaxRoy.com. Wyniki mówią same za siebie. W ciągu 6 lat uczestnikami było bowiem blisko 5,5 tys. osób z 3123 firm. A liczba zadowolonych ze szkolenia systematycznie wzrasta.
Ideą Search Marketing Week jest umożliwienie przedstawicielom różnych branż i zawodów poszerzenie swojej wiedzy z zakresu reklamy w internecie poprzez uczestnictwo w praktycznych szkoleniach w jednym z największych polskich miast.
Tematem szkoleń jest szeroko pojęty e-marketing, a więc zarówno zagadnienia związane z kampaniami AdWords, Analytics i SEO, jak i content i social media marketingu. Spotkania dzielone są na specjalne bloki, które pomagają w usystematyzowaniu wiedzy.
Uczestnikami tych przedsięwzięć są m.in. właściciele małych przedsiębiorstw, pracownicy działów marketingu, a także hotelarze. Dla tej grupy marketing jest niezwykle istotny gdyż pozwala w lepszy sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i nawiązać z nimi współpracę - zwłaszcza jeżeli mowa o kliencie biznesowym, który z narzędziami internetowymi zazwyczaj jest zaprzyjaźniony.
Szkolenia te odbywają się m.in. we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie oraz Warszawie. Najbliższym będzie organizowane w Poznaniu spotkanie - między 9 a 14 lipca br. Kolejne natomiast już we wrześniu w Warszawie.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.
Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.
W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.