Dziś rano rozpoczął się pierwszy dzień Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Dwudniowe spotkanie kierowane jest przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem i wizerunkiem miast oraz regionów, a w szczególności do pracowników samorządów, agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych.
Dzisiejszy dzień to głównie prelekcje dotyczące strategii i narzędzi marketingowych stosowanych w promocji regionów. Pierwsze wystąpienie należało do BohdanaPawłowicza z PBS - Pawłowicz Business Solutions, który mówił o dobrym koncepcie strategicznym oraz o najczęściej popełnianych błędach. Podczas drugiej prelekcji Prezes Zarządu SYNERGIA Piotr Lutek mówił o tym, jak działać w celu pobudzenia marki.
Ostatnią prelekcję przed przerwą poprowadziły Barbara Zielińska-Mordarska i Ewelina Bartoszewska-Kman z Urzędu Miejskiego Wrocławia. Panie mówiły o nowych rozwiązaniach komunikacyjnych stosowanych przez Wrocław, o kanałach poprzez które promują miasto oraz o ich efektach.
Jutro na uczestników spotkania czeka wiele godzin zajęć praktycznych.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu jest największą instytucją o charakterze turystyczno-kulturalnym w regionie!
Hotel Odpocznia Resort i Las to takie miejsce, którego się nie zapomina! Położone jest ono w Wielkopolsce - w sercu Obszaru Natura 2000.