Czekolada to prawdziwy przysmak, któremu większość nie jest w stanie się oprzeć. Chcąc wyjść na przeciw oczekiwaniom swoich gości, hotele konferencyjne Mercure przygotował ofertę ręcznie robionych pralin w ramach kampanii Sweet Secret by Mercure.
Obiekty szkoleniowe Mercure zmieniają się każdego dnia i starają się zaskakiwać oryginalnymi pomysłami. Jednym z nich jest produkcja ręcznie wyrabianych pralin. W ofercie nowych czekoladowych przysmaków znalazły się m.in. słodycze z białej czekolady z dodatkiem trawy cytrynowej oraz przypraw. W ramach akcji Sweet Secret by Mercure w hotelowych restauracjach i barach pojawiło się nowe menu zawierające aromatyczną kawę Gourmand z trzema wykwintnymi pralinami, a także czekoladowe ciastko z lodami.
- Czekolada pod różnymi postaciami obecna jest w menu naszych hoteli cały rok. W naszej kulturze i tradycjach kulinarnych dość sporym zaskoczeniem jest to, że wykorzystywana jest również, jako doskonale komponujący się składnik do dań mięsnych, szczególnie dziczyzny, drobiu oraz owoców morza z rybami włącznie. Takie dania naszym gościom proponujemy jesienią i zimą. Obecnie w ramach kampanii Sweet Secret by Mercure smak czekolady odkrywamy na nowo za sprawą ręcznie robionych pralin. W tym roku wyjątkowa czekoladka Mercure zaskakuje swoim orzeźwiającym smakiem, który uzyskano dzięki połączeniu trawy cytrynowej, białej czekolady i tajemniczych przypraw – powiedział Paweł Anders, dyrektor projektu Winestone w Orbis S.A.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Centrum Konferencyjne WEST GATE w Warszawie to aż 700 metrów kwadratowych przestrzeni eventowej w prestiżowej lokalizacji, idealnych na konferencje, szkolenia i bankiety. Doskonała dostępność, zaawansowana technologia i profesjonalna obsługa gwarantują sukces każdego wydarzenia.
20 października 2025 roku Warszawa stanie się centrum rozmów o przyszłości branży MICE. W Event Hall w Fabryce Norblina odbędzie się konferencja Event Biznes – Nowe Horyzonty 2025, organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej, której jesteśmy dumnym Patronem.
Magazyn Hotel Management, tworzony przez Monikę Cichowską i Bartosza Wróblewskiego, ponownie zaprasza branżę hotelarską na wydarzenie, które łączy wiedzę, inspirację i integrację w najlepszym wydaniu. We wrześniu 2025 roku spotkamy się nad Bałtykiem, by wspólnie świętować VI edycję Kongresu Hotel Management – tym razem w wyjątkowej, dwudniowej odsłonie.