W dniach od 14 do 18 marca w centrum konferencyjnym stadionu PGE Narodowy odbywała się czwarta edycja Meetings Week Poland (MWP) - najważniejszego wydarzenia przemysłu spotkań w Polsce. W ramach pięciodniowego cyklu spotkań odbyły się liczne konferencje i wydarzenia, w ramach których spotkały się osoby na co dzień zajmujące się profesjonalną organizacją kongresów, targów, konferencji i wszelkich eventów o charakterze biznesowym.
MWP to największe krajowe wydarzenie tego typu. Jest świetną okazją do wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat potrzeb, przeszkód i priorytetów rozwoju branży w przyszłości. Od 2013 roku wydarzenie organizowane jest przez najważniejszych przedstawicieli przemysłu wydarzeń. Tegoroczną edycję współtworzyli: Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), SITE Poland oraz Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji w Warszawie, przy udziale Poland Convention Bureau, MeetingPlanner.pl oraz The Warsaw Voice Conferences. Honorowy patronat nad całością objął Minister Sportu i Turystyki Pan Witold Bańka. Natomiast partnerem strategicznym zostało Lubelskie Centrum Konferencyjne.
Organizatorzy pięciodniowego cyklu spotkań przygotowali dla Gości bogaty program, w tym konferencje i panele dyskusyjne kierowane głównie do przedstawicieli korporacji, stowarzyszeń zawodowych, a także studentów. Każdy dzień poświęcony został innej tematyce. W poniedziałek 14 marca obyła się Konferencja Poland - Meetings Destination "Przemysł spotkań w Polsce czyli duży potencjał dla gospodarki". Spotkanie otwierające wydarzenie odbyło się w formie dyskusji panelowych, podczas których zastanawiano się nad rolą przemysłu spotkań i jego wpływie na lokalną i krajową gospodarkę.
We wtorek miał miejsce Warsztat Stowarzyszenia Branży Eventowej pt. "Pasja, emocje, siła: Jak przetrwać w świecie event managementu i skąd czerpać moc do działania". Organizatorzy mieli na celu zachęcenie do dyskusji na temat wyzwań i problemów jakie stoją przed środowiskiem eventowym. Stowarzyszenie Branży Eventowej zaproponowało taką formułę warsztatów, aby każdy mógł zabrać głos w poruszanych kwestiach. Pozwoliło to nie tylko na zapoznanie się z licznymi poglądami, ale także na wzajemne poznanie się i nawiązanie cennych w branży kontaktów. Do udziału w wydarzeniu zaproszono wyjątkowych Gości, którzy swoim doświadczeniem dzielili się ze słuchaczami. Zaprezentowali, jak ważna jest pasja do tego, co robimy, oraz jak wydobyć z siebie moc i przekuć ją w sukces. Udowodniali, że wiara w siebie i przebojowość w świecie event managementu to cechy podstawowe.
Trzeci dzień cyklu, czyli środa 16 marca 2016, to Inspiration Booster - Siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym. Spotkanie poświęcone było branży incentive travel, która w XXI wieku w obliczu dynamicznie zachodzących zmian rynkowych i technologicznych stoi przed kolejnymi wyzwaniami. Zmieniające się warunki konkurowania, potrzeby oraz oczekiwania klientów, metody komunikacji i budowania relacji wymagają od twórców programów motywacyjnych innowacyjnego podejścia i znajomości nowych trendów. Organizatorzy dostarczali uczestnikom dawkę najnowszej wiedzy z motywacji, komunikacji i sprzedaży.
W czwartek odbyło się Forum Hoteli i Zleceniodawców - Dobre praktyki na rynku konferencji i eventów. Podczas spotkania zastanawiano się nad ekonomicznym wpływem branży na gospodarkę Polski. Szukano także niestandardowych możliwości międzynarodowej promocji polskich obiektów kongresowych i konferencyjnych. Przedstawiano między innymi możliwości rozwoju przemysłu spotkań przy współpracy z samorządem oraz wsparciu funduszy unijnych.
Ostatni dzień to obowiązkowa pozycja dla pracowników hotelarzy i centrów konferencyjnych. Forum Obiektów MPI Poland Spring Meeting to dynamiczne wydarzenie edukacyjno-motywacyjne w nowoczesnej formule opierającej się na krótkich autorskich wystąpieniach praktyków branży. W piątek zaprezentowano również obiekty nominowane do MP Power Awards.
Meetings Week Poland 2016 zakończyło się uroczystą galą finałową w warszawskim Teatrze Palladium, podczas której swój finał miał konkurs MP Power Awards skupiający się na poszukiwaniu najlepszych realizacji i praktyk w branży. W całym cyklu wydarzeń udział wzięło ponad 750 osób.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Karmuszka w Łopkajnach to kameralny, urokliwy obiekt, który zlokalizowany jest w cichej i spokojnej okolicy Warmii i Mazur.
Hotel Almond **** Business & Spa łączy w sobie nowoczesność, komfort oraz kompleksową ofertę, która spełni oczekiwania zarówno gości biznesowych, jak i tych szukających wypoczynku.
Hotel Grano SOLMARINA to nowoczesny obiekt sieci Grano, położony w spokojnej okolicy Trójmiasta, oferujący przestronne pokoje i apartamenty z nowoczesnym wyposażeniem oraz wyśmienitą restaurację.