19 listopada w Krakowie odbyło się jedno z największych i najważniejszych dla całej branży hotelarskiej wydarzeń na skalę krajową, czyli Kongres Direct Booking! Wydarzenie zrzeszyło praktyków, specjalistów oraz biznesmenów reprezentujących międzynarodowe marki, jak i nasze rodzime firmy. Portal MiejscaKonferencyjne.pl miał zaszczyt pełnić rolę patrona medialnego tego wyjątkowego przedsięwzięcia, które w znaczący sposób wpłynęło na rozwój wielu sektorów związanych z hotelarstwem, branżą HoReCa oraz marketingiem.
Podczas Kongresu Direct Booking można było w jednym miejscu spotkać blisko 130 dyrektorów hoteli, revenue managerów, marketing managerów oraz specjalistów z branży HoReCa. Na wydarzeniu wystąpiło 14 prelegentów, którzy zostali wyszczególnieni z firm wiodących w branży hotelarskiej, a także odbyło się 5 wykładów i 2 panele dyskusyjne.
Nie brakowało również możliwości rozmowy o problemach, szansach na rozwój oraz kluczowych kwestiach dla sektora hotelarskiego, czy też dogodnych okoliczności do nawiązywania międzynarodowych kontaktów. Ponadto, goście mogli wziąć udział w 2 sesjach workshopów oraz 8 warsztatach prowadzonych przez partnerów kongresu.
Wydarzenie rozpoczęło się od analizy rynku europejskiego, podczas której goście mogli usłyszeć wiele wskazówek służących poprawie konwersji oraz maksymalizacji przychodów hotelu za sprawą wykorzystania stron internetowych, online marketingu oraz silnika rezerwacji.
W dalszej części Kongresu Direct Booking omawiano algorytmy Google Hotel Ads, Tripadvisor oraz Bookassist metasearch, uwzględniając jednocześnie istnienie i działanie konkurencji na rynku internetowym. Można było poznać drogę, jaką klient pokonuje nim dokona rezerwację, analizując wszystkie bodźce, które wpływają na jego ostateczną decyzję.
Podczas prelekcji omówiono możliwości wynikające z wykorzystania sztucznej inteligencji w erze rozwoju revenue managementu oraz oceniono usługi, które dają największą gwarancję zwrotu inwestycji. Pokazano gościom sposób działania Tripadvisor oraz narzędzi Bookassist.
Natomiast podczas paneli dyskusyjnych poruszono temat rewolucji w AI. Na koniec, każdy z uczestników Kongresu Direct Booking mógł wybrać pomiędzy warsztatami tematycznymi dotyczącymi: CRM, email marketingu, social mediów, strategii komunikacji, optymalizacji działań w celu zwiększenia revenue, zarządzania kampaniami metasearch, narzędzi revenue managementu i wpływu nowych technologii na branżę hotelarską.
Gratulujemy organizatorom za trud włożony w organizację wydarzenia, a także dziękujemy za udział wszystkim uczestnikom Kongresu Direct Booking. Z niecierpliwością wyczelkujemy przyszłorocznej edycji!
Więcej informacji pod adresem: www.directbookingkongres.pl
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Teatr Zdrojowy im. S. Moniuszki w Kudowie-Zdroju to wyjątkowe miejsce o ogromnym potencjale, idealne na zorganizowanie konferencji, spotkania biznesowego czy eventu kulturalnego.
Hotel Sopot Marriott Resort & Spa to luksusowy, czterogwiazdkowy obiekt, który zapewni pełen relaks i nowoczesne wyposażenie. Dzięki temu każdy wyjazd okaże się sukcesem.
Szawa Conference jest butikowym Centrum Biznesowym, które pozwala na organizację wydarzeń na najwyższym poziomie.