Osoby odpowiedzialne za wyniki sprzedaży oraz zarządzanie budżetem marketingowym będą miały okazję wziąć udział w warsztatach dotyczących skutecznych metod realizowania zleconych zadań oraz planowania transakcji. Odbędą się one pod koniec stycznia na terenie Poznania, Warszawy oraz Katowic.
Konsultacje dla dyrektorów i kierowników sprzedaży oraz szefów firm umożliwią poszerzenie wiedzy na temat tego jak zebrać informacje, które pozwolą podjąć dobre decyzje sprzedażowe i postawić na właściwie produkty i grupy docelowe w rozpoczynającym się roku 2014.
W gronie prelegentów znajdzie się Grzegorz Raj, dyrektor zarządzający w spółce Experience Group.
Poruszone zostaną następujące zagadnienia:
- Jak przygotować spójny i realny plan sprzedaży we wszystkich kanałach promocji na cały 2014 rok?
- Jak zebrać i wykorzystać informacje o obecnych klientach i ich zachowaniach, aby skutecznie pozyskać nowych?
- Jak stworzyć przejrzyste narzędzie kontroli kosztów i przychodów, które jest podstawą dobrych decyzji w sprzedaży?
- Jak łączyć działania reklamowe i sprzedażowe dla najlepszego efektu?
- Jak ułożyć system motywacyjny handlowcom i pracownikom marketingu?
Wydarzenie odbędzie się w dniach:
28 stycznia w Poznaniu
29 stycznia w Warszawie
30 stycznia w Katowicach
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel *** Dworek Wapionka to wyjątkowe miejsce, które łączy klimat wiejskiego dworku z nowoczesnym komfortem.
Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA to wyjątkowy czterogwiazdkowy obiekt, który harmonijnie łączy nowoczesne udogodnienia z góralską tradycją.
Hotel Lavender to stylowy, trzygwiazdkowy obiekt, zlokalizowany w zabytkowej kamienicy przy ulicy Długiej 49 w Krakowie.