Osoby odpowiedzialne za wyniki sprzedaży oraz zarządzanie budżetem marketingowym będą miały okazję wziąć udział w warsztatach dotyczących skutecznych metod realizowania zleconych zadań oraz planowania transakcji. Odbędą się one pod koniec stycznia na terenie Poznania, Warszawy oraz Katowic.
Konsultacje dla dyrektorów i kierowników sprzedaży oraz szefów firm umożliwią poszerzenie wiedzy na temat tego jak zebrać informacje, które pozwolą podjąć dobre decyzje sprzedażowe i postawić na właściwie produkty i grupy docelowe w rozpoczynającym się roku 2014.
W gronie prelegentów znajdzie się Grzegorz Raj, dyrektor zarządzający w spółce Experience Group.
Poruszone zostaną następujące zagadnienia:
- Jak przygotować spójny i realny plan sprzedaży we wszystkich kanałach promocji na cały 2014 rok?
- Jak zebrać i wykorzystać informacje o obecnych klientach i ich zachowaniach, aby skutecznie pozyskać nowych?
- Jak stworzyć przejrzyste narzędzie kontroli kosztów i przychodów, które jest podstawą dobrych decyzji w sprzedaży?
- Jak łączyć działania reklamowe i sprzedażowe dla najlepszego efektu?
- Jak ułożyć system motywacyjny handlowcom i pracownikom marketingu?
Wydarzenie odbędzie się w dniach:
28 stycznia w Poznaniu
29 stycznia w Warszawie
30 stycznia w Katowicach
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Muzeum Polskiej Wódki to jedno z najbardziej fascynujących miejsc na mapie Warszawy, które w interesujący sposób wprowadzi Gości w świat historii, kultury i tradycji związanych z polską wódką.
Aparthotel Vanilla to nowoczesny hotel, położony w jednej z najbardziej nowoczesnych dzielnic Krakowa. Sala konferencyjna, prywatny parking oraz profesjonalna obsługa sprawią, że każdy pobyt w Krakowie będzie wyjątkowo komfortowy.
Elements Hotel & Spa usytuowany jest w zachodniej części malowniczej miejscowości Świeradów - Zdrój, przy ulicy Zakopiańskiej. Położenie Hotelu, nieopodal Czeskiej i Niemieckiej granicy oraz Karkonoszy, czyni go doskonałym miejscem na połączenie biznesu i wypoczynku.