Jeśli chciałbyś wiedzieć, jak sprzedawać w dobie pernamentnego kryzysu, jak budować trwałe relacje z klientami czy jak zwiększać marżowość sprzedaży, koniecznie musisz przyjechać 24 listopada do Warszawy, do hotelu DoubleTree Hilton, by wziąć udział w National Sales Congress Hotels (NSC Hotels).
Pierwsza edycja tego wydarzenia odbyła się w październiku poprzedniego roku i zgromadziła prawie 200 hotelarzy z całego kraju. Kongres skierowany jest głównie do właścicieli hoteli i kadry managerskiej.
To jedyne takie wydarzenie w Polsce, które W CAŁOŚCI poświęcone jest tematyce skutecznej sprzedaży bezpośredniej w hotelu.
W świecie, w którym rządzi technologia i agresywny marketing, przed sprzedażą bezpośrednią stawia się coraz większe wymagania, ale też w sprzedaży tej drzemie coraz większy potencjał.
Organizatorzy, wychodząc naprzeciw potrzebom rynku hotelarstwa, stworzyli jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się:
Na te i wiele innych pytań odpowiedzą liczni prelegenci, a wśród nich Agnieszka Maszner Paprocka (Prezes Zarządu Spółki Grand Baltic sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w hotelu HAVET), Krzysztof Sarnecki (przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm), Elżbieta Nitsze (Dyrektor Generalnej i Prezes Zarządu Belvedere Gourmet Group), Marcin Sadło (dyrektor sprzedaży Leonardo Hotels Warsaw).
Każdy uczestnik kongresu otrzyma certyfikat potwierdzający udział i sygnowany przez partnerów merytorycznych: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię.
Wśród Patronów Medialnych jesteśmy MY, MiejscaKonferencyjne.pl :)
Wśród sponsorów i partnerów technologicznych firmy MERIZON i Aqua System.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.
Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.
W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.