Stowarzyszenie Branży Eventowej, tej jesieni rozpoczyna sezon intensywnie. Już na samym początku rozpoczęło współpracę ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, a także pozostałymi organizacjami działającymi na rzecz Dialogu Branżowego, a dokładniej „Dobrego Przetargu”, składającego się z licznych rozmów, które mają prowadzić do podjęcia wspólnych ustaleń odnośnie standardów marketingowych w procesach zakupowych oraz przetargowych. Standardów dotyczących równości i partnerstwa biznesowego jeżeli chodzi o stosunek jakości do ceny, które zgodne będą z trendami obowiązującymi w Europie. Działania związane z projektem mają również pozytywnie wpłynąć na świadomość etyczną ludzi biznesu oraz relacje z dostawcami, a co za tym idzie, podnieść poziom współpracy i zoptymalizować koszty. W czasie szkoleń, konferencji czy warsztatów, eksperci poruszą takie tematy jak, komunikacja digital i PR, przetargi, branding, eventy, zakupy mediów, usługi full service, incentive travel oraz produkcja TV.
Dialog Branżowy ma na celu umożliwienie wzajemnej komunikacji i edukacji, lepszego rozumienia i zyskania nowych kompetencji w zakresie „dobrych praktyk” oraz ma znaleźć najlepszych dostawców na rynku, którzy zweryfikowani zostaną pod kątem jakości usług jakie oferują na rynku marketingowym.
Fakt uczestnictwa i przyłączenia się do „Dobrego Przetargu” w ramach Dialogu Branżowego jest bardzo ważny dla Stowarzyszenia Branży Eventowej. Olga Krzemińska-Zasadzka, wice Prezes Stowarzyszenia, zwraca uwagę na pozytywny wpływ rozmów i ma nadzieje że sprawią one, spowodują one wypracowanie wspólnej opinii i zgodnego głosu reprezentantów branży reklamowej w Polsce. „Dobry Przetarg” zostanie zaprezentowany na konferencji Event Biznes, organizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej, która odbędzie się 7 listopada 2017 r.
Dialog Branżowy jest projektem, którego powstanie zainicjowało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z PSML – Polskim Stowarzyszeniem Menadżerów Logistyki i Zakupów, później dołączyło jeszcze 6 innych organizacji. W wydarzeniu, a także w wykreowaniu rekomendacji rynkowych i wzorów dokumentów uczestniczyło 62 specjalistów z 41 firm branżowych, którzy reprezentowali rynek bankowości, farmacji, ubezpieczeń, telekomunikacji, transportu oraz mediów czy rozrywki. Ogółem, dotychczas było 220 uczestników.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.
Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.
W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.