Biznesmeni ciekawi jak inni użytkownicy korzystający z technologii zintegrowanej komunikacji, wezmą udział w spotkaniu „Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - kanały, narzędzia, trendy.” Odbędzie się ono 5 lutego 2014 roku w warszawskiej sali konferencyjnej.
Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.
Poprzez integrację poszczególnych elementów zunifikowanej komunikacji można zyskać:
• Pełną integrację usług
• Synchronizację ważnych informacji na każdym urządzeniu
• Szybszy i efektywniejszy przepływ informacji w firmie
• Oszczędność czasu
• Lepszą wydajność pracy
Na konferencji wystąpią eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu. Będą to m.in.: Maciej Buś (Prezes Zarządu, Instytut Zarządzania Contact Center) oraz Marcin Szóstak (Dyrektor, Orange). Dla dyrektorów oraz kierowników udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.
Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.
W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.