Sieć Best Western wprowadziła na polskim rynku nową strategię jakości. Ma ona pomóc obiektom dostosować się do międzynarodowych standardów marki. Program jest korzystny dla hoteli pragnących przyłączyć się do sieci jak również tych, które już w niej działają.
Best Western nałożył na swoich członków konkretne wymagania związane m.in. z czystością, wyposażeniem oraz oferowanymi usługami. Program pomoże obiektom konferencyjnym utrzymać odpowiedni poziom. W ramach nowej strategii wprowadzono wizyty edukacyjne, które utwierdzą kierowników hoteli w tym, czy dokonywane zmiany idą w odpowiednim kierunku. Jeszcze przed głównym audytem, potwierdzającym spełnienie wszystkich standardów, pracownicy będą wiedzieli czego się spodziewać, wyjaśniła Kamila Marat, Manager ds. Kontroli Jakości Bes Western.
W ramach strategii pracownicy Best Western badają poziom zadowolenia gości, np. monitorując popularne portale społecznościowe. Pomaga to dopasować się do wymagań zmieniającej się branży. Każdy obiekt przynajmniej raz w roku audytowany jest przez certyfikowanego asesora Best Western. Jeśli wykryte zostaną jakieś niezgodności, w życie wprowadzane są procedury naprawcze. Mogą być to dodatkowe szkolenia dla personelu lub przekazanie dyrektorom konkretnych wytycznych, które powinny pomóc w eliminacji problemu.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!