Jeżeli zależy Ci na nowych kontaktach w branży eventowej, to koniecznie odwiedź Forum Branży Eventowej 2016. 14 stycznia w Warszawie spotkają się specjaliści, aby podzielić się swoją wiedzą i zawodowym doświadczeniem.
Na spotkaniu obecne będą agencje eventowe i PR, specjaliści z działów HR, marketingu, sprzedaży, komunikacji, a także przedstawiciele obiektów konferencyjnych i usług eventowych. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję poznać się i zbudować cenne, długotrwałe kontakty biznesowe. Podczas Forum nie zabraknie także dyskusji i profesjonalnych prelekcji ludzi ze świata eventów.
Uczestnicy FBE 2016 już dziś mogą pobrać na smartfony specjalną aplikację Meeting Application, która umożliwia budowanie sieci kontaktów i ułatwia komunikację osobom związanym z branżą eventową. Po pobraniu aplikacji należy wybrać wydarzenie Forum Evential i zarejestrować się za pomocą adresu e-mail (aplikacja przyjmuje jedynie adresy użyte podczas rejestracji na Forum), imienia i nazwiska, nazwy firmy oraz stanowiska uczestnika. W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem mailowym biuro@evential.pl.
W ramach Forum odbędzie się także konkurs na najciekawszy event - Top Event 2015. Udział projektu w konkursie zgłosić może organizator, uczestnik, a także klient. Jedynym warunkiem koniecznym do spełnienia jest obecność na Forum Branży Eventowej 2016 co najmniej jednej firmy realizującej dany event. Zwycięska realizacja wyłoniona przez jury otrzyma nagrodę oraz statuetkę Top Event 2015.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!