Praktyczne szkolenie „Trudny klient – jak sobie z nim radzić?” to kolejne spotkanie w ramach autorskiego cyklu edukacyjnego Meeting Professional Excellence Classes, którego organizatorem jest stowarzyszenie MPI Poland Chapter.
Szkolenie odbędzie się 10 grudnia w krakowskim AC Hotel by Marriott i poprowadzi je Piotr Wiroński. Będzie to ostatni już w tym roku warsztat cyklu.
Pozwoli on zweryfikować m.in.:
Organizatorzy chcąc wykorzystać, że szkolenie odbędzie się stacjonarnie (co w ostatnich 2 latach nie jest przecież taką oczywistością), organizują na koniec dnia przedświąteczne integracyjno-networkingowe Xmas Party. Będzie więc okazja nie tylko do zgłębienia nowej wiedzy, ale do swobodnej rozmowy, wymiany doświadczeń i dobrej zabawy.
W ramach eventu przewidziano więc takie punkty, jak: edukacyjny warsztat, wspólny lunch, wizja lokalna, atrakcja integracyjna i... Xmas Party.
- W tym roku łączymy przyjemne z pożytecznym - edukacja i integracja pójdą w parze, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dnia spędzonego w gronie branżowych znajomych. - zapowiada Weronika Wirtel - Wiceprezes ds. komunikacji w MPI Poland.
Jeśli interesuje Was temat relacji z trudnym klientem, a przy okazji chcecie miło spędzić czas w świątecznym klimacie, warto się już teraz zarejestrować:
https://meeting15.com/pl/buy/tickets/mpi-poland-chapter-mpec-trudny-klient-jak-sobie-z-nim-radzic
Partnerami spotkania są MEETING15, Catalyst Poland, AC Hotels by Marriott Krakow i SALON REKLAMY.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel *** Dworek Wapionka to wyjątkowe miejsce, które łączy klimat wiejskiego dworku z nowoczesnym komfortem.
Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA to wyjątkowy czterogwiazdkowy obiekt, który harmonijnie łączy nowoczesne udogodnienia z góralską tradycją.
Hotel Lavender to stylowy, trzygwiazdkowy obiekt, zlokalizowany w zabytkowej kamienicy przy ulicy Długiej 49 w Krakowie.