Praktyczne szkolenie „Trudny klient – jak sobie z nim radzić?” to kolejne spotkanie w ramach autorskiego cyklu edukacyjnego Meeting Professional Excellence Classes, którego organizatorem jest stowarzyszenie MPI Poland Chapter.
Szkolenie odbędzie się 10 grudnia w krakowskim AC Hotel by Marriott i poprowadzi je Piotr Wiroński. Będzie to ostatni już w tym roku warsztat cyklu.
Pozwoli on zweryfikować m.in.:
Organizatorzy chcąc wykorzystać, że szkolenie odbędzie się stacjonarnie (co w ostatnich 2 latach nie jest przecież taką oczywistością), organizują na koniec dnia przedświąteczne integracyjno-networkingowe Xmas Party. Będzie więc okazja nie tylko do zgłębienia nowej wiedzy, ale do swobodnej rozmowy, wymiany doświadczeń i dobrej zabawy.
W ramach eventu przewidziano więc takie punkty, jak: edukacyjny warsztat, wspólny lunch, wizja lokalna, atrakcja integracyjna i... Xmas Party.
- W tym roku łączymy przyjemne z pożytecznym - edukacja i integracja pójdą w parze, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dnia spędzonego w gronie branżowych znajomych. - zapowiada Weronika Wirtel - Wiceprezes ds. komunikacji w MPI Poland.
Jeśli interesuje Was temat relacji z trudnym klientem, a przy okazji chcecie miło spędzić czas w świątecznym klimacie, warto się już teraz zarejestrować:
https://meeting15.com/pl/buy/tickets/mpi-poland-chapter-mpec-trudny-klient-jak-sobie-z-nim-radzic
Partnerami spotkania są MEETING15, Catalyst Poland, AC Hotels by Marriott Krakow i SALON REKLAMY.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Centrum Konferencyjne WEST GATE w Warszawie to aż 700 metrów kwadratowych przestrzeni eventowej w prestiżowej lokalizacji, idealnych na konferencje, szkolenia i bankiety. Doskonała dostępność, zaawansowana technologia i profesjonalna obsługa gwarantują sukces każdego wydarzenia.
20 października 2025 roku Warszawa stanie się centrum rozmów o przyszłości branży MICE. W Event Hall w Fabryce Norblina odbędzie się konferencja Event Biznes – Nowe Horyzonty 2025, organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej, której jesteśmy dumnym Patronem.
Magazyn Hotel Management, tworzony przez Monikę Cichowską i Bartosza Wróblewskiego, ponownie zaprasza branżę hotelarską na wydarzenie, które łączy wiedzę, inspirację i integrację w najlepszym wydaniu. We wrześniu 2025 roku spotkamy się nad Bałtykiem, by wspólnie świętować VI edycję Kongresu Hotel Management – tym razem w wyjątkowej, dwudniowej odsłonie.