4 grudnia w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” w Warszawie odbędzie się już VIII edycja konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM". Grupą docelową tego wydarzenia są osoby zajmujące się na co dzień wdrożeniem systemów CRM w firmie, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie, przedstawiciele zarządów, a także dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami IT, Marketingu, Handlowym, Sprzedaży i BOK. Osoby te mogą wziąć udział w konferencji bezpłatnie. Wystarczy tylko, że się ZAREJESTRUJĄ. Uczestnicy otrzymają materiały konferencyjne, przerwy kawowe, konsultacje z ekspertami oraz oczywiście certyfikat uczestnictwa.
Podczas konferencji uczestnicy będą debatować i szukać odpowiedzi na kluczowe pytania, m.in.:
Nie zabraknie również ciekawych prelegentów:
- Rafał Tabaczek - Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant
"Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych"
- dr Kaja Prystupa-Rządca - Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
"Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku"
- Paweł Jarecki - Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
"Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych"
- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów"
- Szymon Negacz - Sales Consultant & Owner, Sellwise
"Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?”
- Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej,Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
"Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę."
- Marek Paszkowski - Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
temat w trakcie opracowania
ZAPRASZAMY!
Najnowsze artykuły
Teatr Zdrojowy im. S. Moniuszki w Kudowie-Zdroju to wyjątkowe miejsce o ogromnym potencjale, idealne na zorganizowanie konferencji, spotkania biznesowego czy eventu kulturalnego.
Hotel Sopot Marriott Resort & Spa to luksusowy, czterogwiazdkowy obiekt, który zapewni pełen relaks i nowoczesne wyposażenie. Dzięki temu każdy wyjazd okaże się sukcesem.
Szawa Conference jest butikowym Centrum Biznesowym, które pozwala na organizację wydarzeń na najwyższym poziomie.