Louvre Hotels Group kontynuuje swoją kampanię prozdrowotną Clean&Safe i powierza organizacji zewnętrznej NSF International audyt swoich hoteli w 50 krajach. Wszystko to w ramach programu Checked by NSF™.
Przede wszystkim na monitorowaniu właściwego wdrożenia procedur w zakresie ochrony zdrowia we wszystkich hotelach grupy – niezależnie od szyldu, pod którym działa dany hotel, oraz tego, jak jest zarządzany. Louvre Hotels Group chce upewnić się, że nowe metody zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych trwale wrosły w codzienność klientów i pracowników. Cel ten ma zostać osiągnięty jeszcze tego lata za pomocą pogłębionych audytów prowadzonych w trzech fazach, co pozwoli zminimalizować ryzyko związane z COVID-19 i wzmocnić zaufanie pracowników oraz klientów do Louvre Hotels Grup.
1. PLAN: ewaluacja protokołów sanitarnych przyjętych przez grupę.
2. IMPLEMENTACJA: ewaluacja implementacji protokołów w każdym obiekcie.
3. POPRAWA: monitorowanie skuteczności programu przez działy operacyjne grupy.
Hotele, które spełnią warunki wymagane przez NSF International, dostaną na koniec audytu specjalny certyfikat i odznakę. Mogą one zostać zaprezentowane od razu przy wejściu do hotelu, by goście widzieli i mieli pewność, że ich pobyt będzie bezpieczny.
W niektórych krajach taki audyt odbywać się będzie zdalnie - z uwagi na szalejącą epidemię i trudno dostępne miejsca. W ramach zdalnego audytu właściciele hotelu otrzymują wskazówki dotyczące samooceny (w tym materiały fotograficzne, dokumenty etc.), a następnie uczestniczą w dwugodzinnej wideokonferencji z ekspertem z NFS International.
– Ten historyczny kryzys sprawił, że przyjęliśmy niezwykle proaktywną i responsywną postawę, gdy idzie o kontrolę jakości, inżynierię operacyjną i obsługę klienta. Wydało się nam oczywiste, że powinniśmy zdać się na dwa rodzaje ekspertyzy, zarówno na naszych wewnętrznych specjalistów z branży HoReCa, jak i na cieszącą się zaufaniem organizację zewnętrzną NSF International, z którą współpracujemy od 2016 roku. Naszym celem jest sprawić, by nowe standardy sanitarne stały się czymś naturalnym tak naszych pracowników, jak naszych klientów. Chcemy zarazem utrzymywać zbliżoną jakość obsługi we wszystkich z 1500 naszych hoteli w 54 krajach – powiedziała Sandrine Gosse, Quality and Customer Service Director, Louvre Hotels Group.
Przypomnijmy, że Louvre Hotels Group na początku epidemii opublikowała swoją Kartę Zobowiązań, by wyjść naprzeciw obawom zarówno klientów, jak i pracowników. Na jej podstawie eksperci grupy w zakresie kontroli jakości, inżynierii operacyjnej, cateringu, obsługi klienta oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wdrożyli co najmniej 200 nowych procedur i programów szkoleniowych we wszystkich obiektach sieci.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Amber, położony na malowniczym wybrzeżu Gdańskim jest miejscem idealnym zarówno do odpoczynku jak i spotkań służbowych.
Konferencja w pałacu z pewnością zachwyci wszystkich Gości! Poznaj Pałac Żelechów SPA & Wellness!
Hotel Windsor**** to elegancki obiekt urzekający pałacową architekturą położony w spokojnej okolicy nad Zalewem Zegrzyńskim, niespełna 30 minut od Warszawy.