Chyba wszyscy kojarzą markę Campanile z kolorem zielonym. Nic więc dziwnego, że brand hero marki nazwany został właśnie Zieloną Kropką. Skąd pomysł na wymyślenie takiego zielonego bohatera? A stąd, by pokazać ludziom fajne destynacje i ciekawe obiekty pod szyldem należącym do międzynarodowej sieci Louvre Hotels Group.
23 czerwca Zielona Kropka wyruszyła w podróż przez kraje Europy i Azji. Na jej mapie znajdziemy i Polskę, i Włochy, i Wielką Brytanię, i Hiszpanię, i kraje Dalekiego Wschodu. Ciekawych kierunków jej więc nie brakuje. I na nudę też nie może narzekać. Podróż będzie trwała do końca roku, a i przecieki są nawet, że na jednej podróży się nie skończy.
Zielona Kropka odwiedzi centra wielkich i nieco mniejszych metropolii, tętniące życiem miasta, których po prostu trzeba doświadczyć. W każdym z odwiedzonych miejsc będzie mogła odpocząć w komfortowych warunkach hoteli Campanile. Osoby podążające jej szlakiem również mogą być spokojne i mimo przejechania tysiąca kilometrów, znajdą tam bezpieczne i znajome progi.
Zielona Kropka co tydzień wysyła swoim followersom animowane pocztówki z miejsc, w których wyjątkowe chwile zawsze są na wyciągnięcie ręki.
– Akcja #CampanileWelcomeTo to wymyślona w Polsce kampania wizerunkowa o globalnym zasięgu. Działania mają charakter promocji krzyżowej. Włączyły się w nie Europa i Chiny. Animowane pocztówki będą udostępniane zarówno na krajowych profilach marki, jak i na profilach poszczególnych obiektów. Naszym celem jest nie tylko ukazanie całego bogactwa portfolio jednego z naszych wiodących brandów, ale także wzmocnienie wizerunku marki Campanile poprzez budowę wokół niej coraz większej i coraz bardziej zaangażowanej grupy odbiorców – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Podróż Zielonej Kropki Campanile można śledzić w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #CampanileWelcomeTo.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Centrum Konferencyjne WEST GATE w Warszawie to aż 700 metrów kwadratowych przestrzeni eventowej w prestiżowej lokalizacji, idealnych na konferencje, szkolenia i bankiety. Doskonała dostępność, zaawansowana technologia i profesjonalna obsługa gwarantują sukces każdego wydarzenia.
20 października 2025 roku Warszawa stanie się centrum rozmów o przyszłości branży MICE. W Event Hall w Fabryce Norblina odbędzie się konferencja Event Biznes – Nowe Horyzonty 2025, organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej, której jesteśmy dumnym Patronem.
Magazyn Hotel Management, tworzony przez Monikę Cichowską i Bartosza Wróblewskiego, ponownie zaprasza branżę hotelarską na wydarzenie, które łączy wiedzę, inspirację i integrację w najlepszym wydaniu. We wrześniu 2025 roku spotkamy się nad Bałtykiem, by wspólnie świętować VI edycję Kongresu Hotel Management – tym razem w wyjątkowej, dwudniowej odsłonie.