• Podział obiektów

    Miasta

    • Kraków
    • Warszawa
    • Wrocław
    • Gdańsk
    • Szczecin
    • Poznań
    • Zakopane
    • Łódź
    • Białystok
    • Kołobrzeg
    • Katowice
    • Polanica Zdrój
    • Lublin
    • Karpacz
    • Sopot
    • Gdynia
    • Szklarska Poręba
    • Rzeszów
    • Toruń
    • Wisła

    Województwa

    • dolnośląskie
    • kujawsko-pomorskie
    • lubelskie
    • lubuskie
    • łódzkie
    • małopolskie
    • mazowieckie
    • opolskie
    • podkarpackie
    • podlaskie
    • pomorskie
    • śląskie
    • świętokrzyskie
    • warmińsko-mazurskie
    • wielkopolskie
    • zachodniopomorskie

    Regiony

    • Sale konferencyjne na mazurach
    • Sale konferencyjne w górach
    • Sale konferencyjne nad morzem
  • Blog
  • Kontakt
Zaloguj się Dodaj obiekt
  • MiejscaKonferencyjne.pl
  • Aktualności i wydarzenia
  • Jak zbudować atrakcyjny wizerunek osobisty w mediach społecznościowych, czyli konferencja “Social Media Personal Brand”
Jak zbudować atrakcyjny wizerunek osobisty w mediach społecznościowych, czyli konferencja “Social Media Personal Brand”
24.05.2017 Łódź
Więcej artykułów

Jak zbudować atrakcyjny wizerunek osobisty w mediach społecznościowych, czyli konferencja “Social Media Personal Brand”

Media Społecznościowe zdominowały Internet. Za ich pomocą możemy dzielić się muzyką i zdjęciami z przyjaciółmi, tworzyć czaty ze znajomymi i współpracownikami, wypowiadać się na forach, a nawet robić zakupy.

 

 


Biorąc pod uwagę nawet jedno z tych mediów - Facebooka - można zaobserwować, jak mocno angażujemy się w życie wirtualne. Aż 73% Polaków ma konto na tym portalu. Jest to na tyle duża liczba użytkowników, że Facebook stał się doskonałym miejscem do promowania marki. To skuteczny i w miarę tani sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorców. Nie wystarczy jednak samo założenie profilu. Trzeba działać. I to umiejętnie.

To w jaki sposób przedstawia się markę osobistą w mediach społecznościowych istotnie wpływa na życie osobiste i zawodowe. Brak zarządzania marką osobistą, automatycznie skutkuje zmniejszeniem szans na rynku. Błędy popełniane przy budowaniu marki mogą sprawić, że odbiorcy nie zaakceptują jej.

Dlaczego ten temat jest ważny:

  • 86% internautów w Polsce ma konto w co najmniej jednym serwisie społecznościowym,
  • 73% Polaków odwiedza Facebook,
  • YouTube jest oglądany częściej niż telewizja publiczna,
  • 46% użytkowników mediów społecznościowych poznało nowe marki, aktywnie korzystając z aplikacji ,
  • Aż 24% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że marka, która nie jest aktywna w social media, nie wzbudza ich zainteresowania.


Już 14 czerwca w Łodzi odbędzie się konferencja Mateusza Grzesiaka “Social Media Personal Brand” organizowana przez Trakido. To szkolenie jest wyjątkowe z dwóch względów - po pierwsze: Mateusz Grzesiak jeszcze nigdy nie poruszał tego tematu, będzie to świeże spojrzenie na problem; po drugie: na początku tego roku ten najpopularniejszy polski coach obronił pracę doktorską, której temat brzmi “Kształtowanie marki osobistej z wykorzystaniem serwisu YouTube na przykładzie Polski i USA”.

Dzięki tej konferencji unikniesz podstawowych błędów takich jak:

  • wybór dyskwalifikujących Cię zdjęć – które Tobie mogą wydawać się OK,
  • słaby copywriting – czyli teksty i wpisy, które odrzucają,
  • brak nowych followersów (osób, które angażują się w Twój profil społecznościowy),
  • nieadekwatni followersi,
  • brak zainteresowania profilem. marka, która nie jest aktywna w aplikacji.



Czego nauczysz się w trakcie tej konferencji:

  • jak działają media społecznościowe,
  • jakie są kanały mediów społecznościowych i które wybierać,
  • jak zyskać nowych followersów swojego profilu społecznościowego,
  • jak zyskać więcej followersów,
  • czym są archetypy marketingowe i jak dobrać właściwy archetyp dla siebie,
  • czym jest storytelling oraz jak budować swoje story, aby angażować ludzi,
  • jak zrobić materiał (post / wideo), który będzie chętnie udostępniany przez innych,
  • jak przyciągnąć właściwą publikę.

 


Dlaczego warto uczyć się od Mateusza Grzesiaka strategii budowania marki osobistej w mediach społecznościowych?
Ponieważ jest żywym dowodem na to, że to, co robi, działa.
Dr Mateusz Grzesiak jest przedsiębiorcą i wykładowcą. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Na jego szkoleniach i prezentacjach, które prowadzi w 7 językach, pojawia się kilkanaście tysięcy osób rocznie. Występuje w Brazylii, Meksyku, Anglii, Niemczech, Polsce, Kolumbii i wielu innych krajach.

Statystyki mówią same za siebie:

  • ponad 400 000 followersów w mediach społecznościowych
  • piszą o nim takie gazety jak „Polityka”, „Newsweek”, „Gazeta.pl”, „Cosmopolitan”.
  • występuje w radio i telewizji (TVN, TVP, Radio ZET, RDC, TVN BiŚ i wiele innych).
  • posiada rekomendacje gwiazd, ludzi biznesu, światowych mentorów i kluczowych przedsiębiorstw.
  • jego artykuły momentalnie stają się bardzo popularne i przekraczają ponad 20 000 wyświetleń.



Konferencja odbędzie się w Expo-Łódź. To miejsce położone w sercu miasta, przygotowane do profesjonalnej obsługi różnych wydarzeń, do przedstawiania swojego biznesu ale przede wszystkim: do wszelkich działań okołosprzedażowych, budowania relacji i networkingu. Ten popularny i lubiany w Łodzi obiekt oferuje najwyższej jakości przestrzeń eventową do indywidualnej aranżacji.



INFORMACJA PRASOWA

Najnowsze artykuły

Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025

W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.

1.06.2025
Wypoczynek na Pojezierzu Brodnickim - Hotel *** Dworek Wapionka
Górzno Wypoczynek na Pojezierzu Brodnickim - Hotel *** Dworek Wapionka

Hotel *** Dworek Wapionka to wyjątkowe miejsce, które łączy klimat wiejskiego dworku z nowoczesnym komfortem.

30.12.2024
Zakopiańska gościnność w Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA
Zakopane Zakopiańska gościnność w Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA

Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA to wyjątkowy czterogwiazdkowy obiekt, który harmonijnie łączy nowoczesne udogodnienia z góralską tradycją. 

29.12.2024

Zadzwoń do nas

Informacje

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Blog
  • Wyszukiwanie zaawansowane
  • Aktualności
  • Dodaj obiekt
  • Mapa artykułów
  • Mapa strony
  • Mapa artykułów na blogu
  • Kontakt

Województwa

  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie

Miasta

  • Kraków
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Poznań
  • Szczecin
  • Zakopane
  • Łódź
  • Kołobrzeg
  • Polanica Zdrój
  • Białystok
  • Sopot
  • Lublin
  • Katowice
  • Karpacz
  • Rzeszów
  • Toruń
  • Łagów
  • Wisła
  • Białka Tatrzańska

Regiony

  • Nad morzem
  • Na mazurach
  • W górach
  • Trojmiasto
  • Nad jeziorem
  • Hotele 5*****
  • Hotele 4****
  • Hotele 3***
  • Hotele **
  • Hotele SPA
  • Centra kongresowe
  • Zamki
  • Dworki
  • Restauracje
  • Zajazd
  • Hotele szkoleniowe
  • Obiekty szkoleniowe
  • Ośrodki szkoleniowe
  • Centra konferencyjne
  • Sale konferencyjne w biurowcach
Miejscakonferencyjne.pl 2013-2025