Wraz z początkiem września sieć hoteli Sheraton zaprezentowała zupełnie nową odsłonę kampanii promocyjnej. I z pewnością nie jest to zwyczajna akcja. Reklama objęta zostanie bowiem globalnym zasięgiem i dotyczyć będzie wszystkich obiektów sieci. Spoty pod hasłem "Gesty znaczą więcej" w telewizji, prasie oraz internecie zobaczyć będzie można do 2017 roku.
Cała akcja to część strategii Sheraton 2020, która zakłada umocnienie wizerunku marki jako wiodącej sieci hotelowej na całym świecie. Sama kampania "Gesty znaczą więcej" ma na celu natomiast przekazanie informacji na temat nowych programów, inwestycji, a także zmianę wizerunku sztandarowej marki sieci - Starwood Hotels & Resorts Worldwide.
- Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton. Proces ten już się rozpoczął, wdrożyliśmy pierwsze udoskonalenia, które są widoczne zaraz po przekroczeniu progu hotelu Sheraton. Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo -skomentował Adam Aron, prezes Starwood Hotels & Resorts.
Co oznacza nowe hasło 'Gesty znaczą więcej"? Jego celem jest przede wszystkim komentowanie zawartych w kampanii obrazów - wizerunku pracowników i gości. Ma ono także nawiązywać do największych atutów Sheratona: gwarancji wygodnego snu, nowej oferty kulinarnej Paired, atrakcyjnej oferty konferencyjnej hoteli oraz nowej submarki - Sheraton Grand. Reklamy ogladać będzie można do 2017 roku w internecie, telewizji oraz magazynach branżowych takich jak The New York Times, Fortune, Forbes, Forbes Life, Sydney Morning Herald, Shanghai Morning Post oraz Wall Street Journal gdzie cała kampania miała swoją premierę. Zdjęcia do reklam zostały zrealizowane w hotelu Sheraton Chicago Hotel & Towers przez uznanego fotografa Marka Seligera, który w nawiązaniu do dynamicznego rozwoju marki Sheraton, przeniósł tę energię na kampanię reklamową.
W telewizji natomiast zobaczyć będzie można ją od 21 września za pośrednictwem najpopularniejszych stacji telewizyjnych. 30-sekundowy spot zrealizowany zostanie tym razem na terenie hotelu Sheraton Sydney w Australii. Kampania "Gesty znaczą więcej" wkroczy również do światu internetu i będzie pokazywana w kanałach YouTube, AOL oraz Facebook.
Nowa akcja reklamowa jest jednym z ważniejszych etapów transformacji marki Sheraton w ramach planu Sheraton 2020. Do tej pory marce udało się wprowadzić nowe menu do Lobby Baru – Paired, nową, przebudowaną stronę sheraton.com oraz odświeżoną identyfikację wizualną marki. Dodatkowo uruchomiono submarkę - Sheraton Grand, czyli kolekcję najlepszych hoteli Sheraton na całym świecie. Kolejne etapy planu to wprowadzenie innowacji z zakresu doświadczeń gości podczas pobytu w hotelach oraz otwarcie ponad 150 nowych obiektów Sheraton do 2020 roku.
IFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu jest największą instytucją o charakterze turystyczno-kulturalnym w regionie!
Hotel Odpocznia Resort i Las to takie miejsce, którego się nie zapomina! Położone jest ono w Wielkopolsce - w sercu Obszaru Natura 2000.