• Podział obiektów

    Miasta

    • Kraków
    • Warszawa
    • Wrocław
    • Gdańsk
    • Szczecin
    • Poznań
    • Zakopane
    • Łódź
    • Białystok
    • Kołobrzeg
    • Katowice
    • Polanica Zdrój
    • Lublin
    • Karpacz
    • Sopot
    • Gdynia
    • Szklarska Poręba
    • Rzeszów
    • Toruń
    • Wisła

    Województwa

    • dolnośląskie
    • kujawsko-pomorskie
    • lubelskie
    • lubuskie
    • łódzkie
    • małopolskie
    • mazowieckie
    • opolskie
    • podkarpackie
    • podlaskie
    • pomorskie
    • śląskie
    • świętokrzyskie
    • warmińsko-mazurskie
    • wielkopolskie
    • zachodniopomorskie

    Regiony

    • Sale konferencyjne na mazurach
    • Sale konferencyjne w górach
    • Sale konferencyjne nad morzem
  • Blog
  • Kontakt
Zaloguj się Dodaj obiekt
  • MiejscaKonferencyjne.pl
  • Aktualności i wydarzenia
  • Gesty znaczą więcej - nowa kampania marki Sheraton
Gesty znaczą więcej - nowa kampania marki Sheraton
10.09.2015
Więcej artykułów

Gesty znaczą więcej - nowa kampania marki Sheraton

Wraz z początkiem września sieć hoteli Sheraton zaprezentowała zupełnie nową odsłonę kampanii promocyjnej. I z pewnością nie jest to zwyczajna akcja. Reklama objęta zostanie bowiem globalnym zasięgiem i dotyczyć będzie wszystkich obiektów sieci. Spoty pod hasłem "Gesty znaczą więcej" w telewizji, prasie oraz internecie zobaczyć będzie można do 2017 roku.

 

Cała akcja to część strategii Sheraton 2020, która zakłada umocnienie wizerunku marki jako wiodącej sieci hotelowej na całym świecie. Sama kampania "Gesty znaczą więcej" ma na celu natomiast przekazanie informacji na temat nowych programów, inwestycji, a także zmianę wizerunku sztandarowej marki sieci - Starwood Hotels & Resorts Worldwide.

 

- Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton. Proces ten już się rozpoczął, wdrożyliśmy pierwsze udoskonalenia, które są widoczne zaraz po przekroczeniu progu hotelu Sheraton. Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo -skomentował Adam Aron, prezes Starwood Hotels & Resorts.

 

Co oznacza nowe hasło 'Gesty znaczą więcej"? Jego celem jest przede wszystkim komentowanie zawartych w kampanii obrazów - wizerunku pracowników i gości. Ma ono także nawiązywać do największych atutów Sheratona: gwarancji wygodnego snu, nowej oferty kulinarnej Paired, atrakcyjnej oferty konferencyjnej hoteli oraz nowej submarki - Sheraton Grand. Reklamy ogladać będzie można do 2017 roku w internecie, telewizji oraz magazynach branżowych takich jak The New York Times, Fortune, Forbes, Forbes Life, Sydney Morning Herald, Shanghai Morning Post oraz Wall Street Journal gdzie cała kampania miała swoją premierę. Zdjęcia do reklam zostały zrealizowane w hotelu Sheraton Chicago Hotel & Towers przez uznanego fotografa Marka Seligera, który w nawiązaniu do dynamicznego rozwoju marki Sheraton, przeniósł tę energię na kampanię reklamową.

 

W telewizji natomiast zobaczyć będzie można ją od 21 września za pośrednictwem najpopularniejszych stacji telewizyjnych. 30-sekundowy spot zrealizowany zostanie tym razem na terenie hotelu Sheraton Sydney w Australii. Kampania "Gesty znaczą więcej" wkroczy również do światu internetu i będzie pokazywana w kanałach YouTube, AOL oraz Facebook.

 

Nowa akcja reklamowa jest jednym z ważniejszych etapów transformacji marki Sheraton w ramach planu Sheraton 2020. Do tej pory marce udało się wprowadzić nowe menu do Lobby Baru – Paired, nową, przebudowaną stronę sheraton.com oraz odświeżoną identyfikację wizualną marki. Dodatkowo uruchomiono submarkę - Sheraton Grand, czyli kolekcję najlepszych hoteli Sheraton na całym świecie. Kolejne etapy planu to wprowadzenie innowacji z zakresu doświadczeń gości podczas pobytu w hotelach oraz otwarcie ponad 150 nowych obiektów Sheraton do 2020 roku.

 

IFORMACJA PRASOWA

Najnowsze artykuły

Rozrywka przyszłości w Karkonoszach – otwarcie Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION już wiosną 2026
Rozrywka przyszłości w Karkonoszach – otwarcie Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION już wiosną 2026

Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.

10.07.2025
PROJEKT BRANŻY EVENT - OBIEKTY EVENTOWE 2025/2026
PROJEKT BRANŻY EVENT - OBIEKTY EVENTOWE 2025/2026

Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.

18.06.2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025

W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.

1.06.2025

Zadzwoń do nas

Informacje

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Blog
  • Wyszukiwanie zaawansowane
  • Aktualności
  • Dodaj obiekt
  • Mapa artykułów
  • Mapa strony
  • Mapa artykułów na blogu
  • Kontakt

Województwa

  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie

Miasta

  • Kraków
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Poznań
  • Szczecin
  • Zakopane
  • Łódź
  • Kołobrzeg
  • Polanica Zdrój
  • Białystok
  • Sopot
  • Lublin
  • Katowice
  • Karpacz
  • Rzeszów
  • Toruń
  • Wisła
  • Szklarska Poręba
  • Białka Tatrzańska

Regiony

  • Nad morzem
  • Na mazurach
  • W górach
  • Trojmiasto
  • Nad jeziorem
  • Hotele 5*****
  • Hotele 4****
  • Hotele 3***
  • Hotele **
  • Hotele SPA
  • Centra kongresowe
  • Zamki
  • Dworki
  • Restauracje
  • Zajazd
  • Hotele szkoleniowe
  • Obiekty szkoleniowe
  • Ośrodki szkoleniowe
  • Centra konferencyjne
  • Sale konferencyjne w biurowcach
Miejscakonferencyjne.pl 2013-2025