Znaczenie komunikacji wewnętrznej w firmie wciąż rośnie. Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia 2014 roku w Rzeszowie. W programie znajdą się wystąpienia plenarne i dyskusje z udziałem ekspertów oraz warsztaty.
Z raportu GFMP Management Consultans wynika, że od komunikacji wewnętrznej w dużej mierze zależy sukces przedsiębiorstwa. Działy komunikacji napotykają wiele barier. Nadchodzące duże wyzwania stawiają je w niekomfortowej pozycji między wysokimi oczekiwaniami a ograniczeniami. Jak twierdzi dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o., podejście do wewnętrznego PR jest zupełnie inne niż jeszcze przed kilkoma laty. W najbliższej przyszłości sfera public relations będzie kierowała się głownie na wspieranie zmian w firmie i budowanie kultury organizacyjnej.
Na spotkaniu udzielone zostaną odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Jakie wyzwania stoją przed działami komunikacji wewnętrznej?
- Co zrobić, by pracownicy nie dowiadywali się o zmianach w firmie od osób trzecich?
- W jaki sposób zachęcić ich do dwukierunkowego dialogu?
- Jakie techniki porozumiewania się wykorzystywać, by personel czuł się doinformowany?
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel *** Dworek Wapionka to wyjątkowe miejsce, które łączy klimat wiejskiego dworku z nowoczesnym komfortem.
Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA to wyjątkowy czterogwiazdkowy obiekt, który harmonijnie łączy nowoczesne udogodnienia z góralską tradycją.
Hotel Lavender to stylowy, trzygwiazdkowy obiekt, zlokalizowany w zabytkowej kamienicy przy ulicy Długiej 49 w Krakowie.