W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie organizacją eventów, Rada Etyki Stowarzyszenia Branży Eventowej postanowiła reaktywować Kodeks Dobryk Praktyk z 2016 roku.
Przełom lata i jesieni okazał się bardzo aktywnym czasem dla branży eventowej. Coraz więcej zapytań, a co za tym idzie coraz więcej wątpliwości odnośnie stawek, a także poważne braki kadrowe w branży, które w dalszym ciągu się utrzymują - to wszystko sprawiło, że Rada Etyki przy SBE postanowiła przywrócić do życia kodeks sprzed 5 lat, który jest dokumentem zawierającym etyczne standardy i wartości, które powinny być przestrzegane na linii współpracy: klient - agencje - dostawca - pracownik.
Treść kodeksu została zaakceptowana przez SBE i wszystkich członków stowarzyszenia, którzy zgodnie uznali, że misją Stowarzyszenia Branży Eventowej jest stanie na straży jasnych zasad i obligowanie członków do przestrzegania ich jako przykład etycznych przepisów dotyczących wszystkich kluczowych obszarów działalności firm przemysłu spotkań.
Treść Kodeksu Dobrych Praktyk znajdziecie na stronie:
http://sbe.org.pl/wp-content/uploads/2021/10/2021_10_04_Kodeks-etyki_297x420mm.pdf
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!