• Podział obiektów

    Miasta

    • Kraków
    • Warszawa
    • Wrocław
    • Gdańsk
    • Szczecin
    • Poznań
    • Zakopane
    • Łódź
    • Białystok
    • Kołobrzeg
    • Katowice
    • Polanica Zdrój
    • Lublin
    • Karpacz
    • Sopot
    • Gdynia
    • Szklarska Poręba
    • Rzeszów
    • Toruń
    • Wisła

    Województwa

    • dolnośląskie
    • kujawsko-pomorskie
    • lubelskie
    • lubuskie
    • łódzkie
    • małopolskie
    • mazowieckie
    • opolskie
    • podkarpackie
    • podlaskie
    • pomorskie
    • śląskie
    • świętokrzyskie
    • warmińsko-mazurskie
    • wielkopolskie
    • zachodniopomorskie

    Regiony

    • Sale konferencyjne na mazurach
    • Sale konferencyjne w górach
    • Sale konferencyjne nad morzem
  • Blog
  • Kontakt
Zaloguj się Dodaj obiekt
  • MiejscaKonferencyjne.pl
  • Aktualności i wydarzenia
  • Best Western Hotels & Resorts prezentuje nową franczyzę typu white label
Best Western Hotels & Resorts prezentuje nową franczyzę typu white label
04.10.2016
Więcej artykułów

Best Western Hotels & Resorts prezentuje nową franczyzę typu white label

Największa rodzina hotelowa na świecie, Best Western® Hotels & Resorts, zaprezentowała SureStay Hotels – rewolucyjną w branży hotelarskiej franczyzę opartą na modelu white label. Będzie ona funkcjonować jako odrębna spółka, podczas gdy obiekty będą włączone do infrastruktury i kanałów dystrybucji sieci.

Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) and SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – Best Western zapewni więcej możliwości franczyzobiorcom, którzy są rozczarowani jednostronnymi, nieprzynoszącymi im korzyści, umowami.

W Ameryce Północnej w segmentach economy i midscale istnieje obecnie 17000 hoteli sieciowych, a kolejne 12000 nie należy do żadnej grupy. Model white label pozwala Best Western wykorzystać ten ogromny potencjał bez ustępstw w zakresie wizerunku marki własnej - powiedział David Kong, prezes i CEO sieci Best Western Hotels & Resorts. Obecnie wiele z tych obiektów ma małe lub znikome znaczenie dla klientów. Ich marki mają niewielki potencjał do generowania dochodów, a właściciele ponoszą koszty związane z wysokimi opłatami franczyzowymi dla sieci, które nie zapewniają niezbędnego wsparcia, obsługi czy wartości – dodał David Kong.

Koncepcja SureStay została opracowana zgodnie z zasadami franczyzy Asian American Hotel Owners Association, przyznając właścicielom uczciwe i rozsądne zapisy dotyczące wcześniejszego wypowiedzenia bez kar umownych.

Wszystkie trzy marki będą wprowadzone na rynek pod parasolem SureStay, bez wiązania ich w świadomości konsumentów z Best Western Hotels & Resorts. Pozwoli to sieci na wykorzystanie już istniejącej infrastruktury do zdobycia nowych strumieni przychodów. Dodatkowo umożliwi także sięgnięcie po nowe możliwości istniejące dziś na rynku, bez narażania ugruntowanej już pozycji Best Western w jego określonych segmentach.

Dla właścicieli obiektów, którzy zdecydują się na dołączenie do SureStay czeka wiele korzyści. Hotele SureStay za pośrednictwem Best Western Hotels & Resorts będą miały dostęp do preferencyjnych, prowizyjnych cen OTA, skali i globalnej dystrybucji jednej z największych rodzin hotelowych na świecie, wielokrotnie nagradzanych stron internetowych (zarówno  w wersji  tradycyjnej,  jak  i  mobilnej), a także doświadczenia wynikającego z siedemdziesięcioletniej obecności w branży.

Ponadto właściciele obiektów będą mogli czerpać korzyści z solidnej platformy cyfrowej wyposażonej w wirtualne podróże Google 360°, a także ulepszone wsparcie w zakresie  SEO oraz SEM. Hotelom udostępnione zostanie zindywidualizowane doradztwo korporacyjne tak, aby pomóc im w zarządzaniu recenzjami i platformami w mediach społecznościowych. Będą również szkoleni w zakresie sprzedaży na poziomie własnego obiektu. Co więcej, otrzymają wsparcie globalnego zespołu sprzedażowego, skupionego na klientach biznesowych i indywidualnych.

Aby móc przystąpić do SureStay, hotele będą musiały osiągnąć i utrzymać na portalu TripAdvisor ranking na poziomie co najmniej 3,5. Konieczne będzie także przestrzeganie SureStay Service Promise, która będzie stanowić główny punkt uwagi.

Poprzez SureStay planujemy stworzenie grupy hoteli, które będą wyróżniać się spośród innych na rynku, koncentrując się na dostarczaniu wysokiej jakości oraz doskonałej obsłudze - powiedział David Kong. Dla hoteli SureStay nie przewidujemy planów udoskonalania obiektów. Powiedziałbym, że pracujemy nad stworzeniem wartości dla klienta oraz gwarancji poprzez bezprecedensową jakość i dbałość. Wierzymy, że podejście to spotka się z zainteresowaniem klientów w tych segmentach - dodał David Kong.

Pierwsze 100 hoteli, które dołączy do SureStay, otrzyma szereg bonusów, obejmujących pięcioletnie zniesienie opłat franczyzowych, pomoc regionalnego managera w ożywieniu działań sprzedażowych i marketingowych, a także wsparcie poprzez szkolenia na poziomie konkretnych obiektów. Dodatkowo, 100% opłaty marketingowej oraz 5% opłaty technologicznej uiszczanych przez obiekty zostaną zainwestowane tak, aby pomóc hotelom odnieść sukces.

SureStay otwiera także możliwość migracji dla hoteli Best Western, które nie chcą wdrażać programu w zakresie aranżacji obiektów. Niemal 20 listów intencyjnych SureStay zostało podpisanych od chwili zakomunikowania wprowadzenia nowej franczyzy członkom Best Western, które miało miejsce we wrześniu. Wstępne plany dotyczące rozwoju SureStay zakładają otworzenie 150 hoteli w ciągu trzech lat i 800 obiektów do 2026 roku.

Uważamy, że SureStay stwarza sytuację win-win-win - goście wygrywają dzięki doskonałej obsłudze, hotele dzięki szybkiemu zwrotowi z inwestycji a marka poprzez nowy strumień przychodów - powiedział David Kong. Członkowie Best Western stanowczo popierają tę koncepcję, ponieważ rozumieją korzyści i potencjał tej strategii. Cieszy nas ciepłe przyjęcie i pozytywne emocje towarzyszące wprowadzeniu SureStay i mamy poczucie, że mamy przed sobą wspaniały początek nowego rozdziału w historii Best Western – podsumował David Kong.

Więcej o możliwościach rozwoju dowiedzieć można się na stronie: www.surestaydevelopers.com

INFORMACJA PRASOWA

Najnowsze artykuły

Rozrywka przyszłości w Karkonoszach – otwarcie Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION już wiosną 2026
Rozrywka przyszłości w Karkonoszach – otwarcie Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION już wiosną 2026

Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.

10.07.2025
PROJEKT BRANŻY EVENT - OBIEKTY EVENTOWE 2025/2026
PROJEKT BRANŻY EVENT - OBIEKTY EVENTOWE 2025/2026

Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.

18.06.2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025

W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.

1.06.2025

Zadzwoń do nas

Informacje

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Blog
  • Wyszukiwanie zaawansowane
  • Aktualności
  • Dodaj obiekt
  • Mapa artykułów
  • Mapa strony
  • Mapa artykułów na blogu
  • Kontakt

Województwa

  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie

Miasta

  • Kraków
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Poznań
  • Szczecin
  • Zakopane
  • Łódź
  • Kołobrzeg
  • Polanica Zdrój
  • Białystok
  • Sopot
  • Lublin
  • Katowice
  • Karpacz
  • Rzeszów
  • Toruń
  • Wisła
  • Szklarska Poręba
  • Białka Tatrzańska

Regiony

  • Nad morzem
  • Na mazurach
  • W górach
  • Trojmiasto
  • Nad jeziorem
  • Hotele 5*****
  • Hotele 4****
  • Hotele 3***
  • Hotele **
  • Hotele SPA
  • Centra kongresowe
  • Zamki
  • Dworki
  • Restauracje
  • Zajazd
  • Hotele szkoleniowe
  • Obiekty szkoleniowe
  • Ośrodki szkoleniowe
  • Centra konferencyjne
  • Sale konferencyjne w biurowcach
Miejscakonferencyjne.pl 2013-2025