Marketing miejsc – teraźniejszość czy przyszłość? Właśnie pod takim tytułem już 7 i 8 maja odbędzie się inspirujące i pouczające sympozjum skierowane do edukatorów branży spotkań. Wydarzenie zorganizowane zostanie na terenie Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie.
Międzynarodowe Sympozjum Edukatorów Kadr Zarządzających Wydarzeniami - Polish Event Management Educators Symposium (PEMES), skierowane jest przede wszystkim do edukatorów branży MICE i dotyczy promocji miast w oczach turystów. Impreza dzięki swemu sporemu zainteresowaniu zorganizowana zostanie już po raz drugi.
Co dziać będzie się podczas tegorocznej edycji? Spotkanie obejmie głównie tematy z zakresu turystyki, zarządzania oraz organizacji wydarzeń. Uczestnicy wspólnie poruszą również temat zaangażowania biznesu i rozwoju branży spotkań - konferencji, kongresów i szkoleń.
Ciekawa forma spotkania pozwoli na rozważenie case studies, a także wspólne dyskusje, wymianę doświadczeń oraz poznawanie opinii ekspertów z Polski i zagranicy.
- Podczas PEMES 2015 skoncentrujemy się na najbardziej praktycznych i aktualnych tematach związanych z marketingiem miejsc. Dlatego też polscy i międzynarodowi specjaliści będą mówili m.in. jakie można podjąć aktywności promocyjne miast na międzynarodowym rynku spotkań, jak wykorzystać event w marketingu terytorialnym, po co nam biura marketingu miejsc, tzw. convention bureaux. Nie zabraknie wiadomości na temat innowacji w branży spotkań, zastanowimy się też jakimi środkami można zbudować przewagę konkurencyjną małych miast – mówi Mateusz Herdzina, sekretarz konferencji.
II Międzynarodowe Sympozjum Edukatorów Kadr Zarządzających Wydarzeniami odbędzie się 7 i 8 maja na terenie warszawskiej Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji. Konferencja przeznaczona jest dla naukowców, pracowników akademickich, praktyków, badaczy z dziedziny turystyki, organizacji i zarządzania wydarzeniami oraz spotkaniami biznesowymi.
Najnowsze artykuły
Teatr Zdrojowy im. S. Moniuszki w Kudowie-Zdroju to wyjątkowe miejsce o ogromnym potencjale, idealne na zorganizowanie konferencji, spotkania biznesowego czy eventu kulturalnego.
Hotel Sopot Marriott Resort & Spa to luksusowy, czterogwiazdkowy obiekt, który zapewni pełen relaks i nowoczesne wyposażenie. Dzięki temu każdy wyjazd okaże się sukcesem.
Szawa Conference jest butikowym Centrum Biznesowym, które pozwala na organizację wydarzeń na najwyższym poziomie.