Miasta
Województwa
W dniach 14-18 marca br. na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się czwarta edycja Meetings Week Poland - jednego z najważniejszych wydarzeń branży konferencyjno-eventowej w Polsce. Wydarzenie dedykowane dedykowane jest wszystkim osobom bezpośrednio i pośrednio związanym z polskim rynkiem spotkań.
Celem Meetings Week Poland jest promocja i profesjonalizacja turystyki biznesowej w Polsce. Przez pięć dni będą odbywać się konferencje, szkolenia i warsztaty, które służyć mają pogłębianiu wiedzy, wymianie opinii oraz nawiązywaniu długotrwałych relacji biznesowych.
W przedsięwzięciu co roku biorą udział profesjonaliści, którzy na co dzień zajmują się realizacją różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów. Są to przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji publicznych, agencji eventowych, marketingowych, oferenci z firm świadczących usługi w branży eventowej, hoteli i centrów konferencyjnych, a także dziennikarze, samorządowcy i politycy. Eksperci będą rozmawiać również o znaczeniu branży spotkań w polskiej gospodarce oraz o trendach i pomysłach na jej przyszłość i rozwój.
Meetings Week Poland rozpocznie konferencja Poland Meetings Destination, podczas której poruszone zostaną zagadnienia dotyczące pozycji i promocji Polski jako destynacji biznesowej.
Więcej informacji na: www.meetingsweek.pl
Najnowsze artykuły
Nowoczesny, funkcjonalny i przyjazny – taki jest Air Hotel. To idealne miejsce dla osób, które cenią sobie harmonię między pracą a odpoczynkiem.
Odkryj Pałac Krobielowice – wyjątkowe miejsce na konferencje, szkolenia i eventy. Stylowe wnętrza, wyśmienita kuchnia i spokój Doliny Bystrzycy.
Twoja firma szykuje szkolenie, konferencję lub integrację w sercu Wielkopolski? W Hotelu Węgierki odkryjesz nowoczesne wnętrza, profesjonalne zaplecze i atmosferę, która sprzyja zarówno pracy, jak i relaksowi.