Pod koniec listopada w Rzeszowie odbyła się V edycja cyklicznego spotkania Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Głównym tematem tegorocznego kongresu było tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych.
Uczestnicy kongresu mieli możliwość zapoznania się z przykładami strategii i narzędzi marketingowych, które w przeszłości były stosowane w różnych samorządach. Prelegenci dokonali również oceny i analizy strategii marki Podkarpackie, która według nich może być przykładem i inspiracją dla mniejszych miast, gmin i powiatów.
"Gminy niejednokrotnie rywalizują ze sobą, jednak większy sukces mogłyby osiągnąć decydując się na współpracę. Wizerunek województwa ma wpływ na postrzeganie wizerunku regionów znajdujących się na jego terenie i na odwrót, dlatego wspólne pomysły gmin na promocję mogą okazać się strzałem w dziesiątkę" – mówi Michał Tabisz, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Prelegenci dużo uwagi poświęcili także nowym technologiom, które coraz częściej wykorzystywane są do prowadzenia działań promocyjnych i komunikacyjnych firm i instytucji. Pod lupę wzięto między innymi kwestię tworzenia mobilnych stron internetowych, które stają się standardem z uwagi na powszechny dostęp do smartfonów i tabletów.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Porto przy autostradzie A1 w centrum Polski to nowoczesny obiekt konferencyjny z salą na 600 osób, ponad 200 miejscami noclegowymi, dwiema topowymi restauracjami i rozbudowaną ofertą integracyjną, która łączy biznes z niezapomnianymi wrażeniami.
Coraz większymi krokami zbliża się premiera Multimedialnego Parku Rozrywki QUERION
w Piechowicach. Unikalne w europejskiej skali miejsce, w którym zarówno ściany, sufit jak i podłoga będą opowiadać historie za pomocą najnowocześniejszych technologii, przyjmie pierwszych gości już wiosną przyszłego roku.
Już wkrótce premiera 12. edycji rocznika Event Katalog | usługi & obiekty eventowe oraz raportu branżowego Event Katalog Plus.