Forum Branży Eventowej ma na celu zaprezentowanie eventu, jako spójnego i przede wszystkim skutecznego narzędzia do komunikacji z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym każdej instytucji i przedsiębiorstwa.
Wydarzenie kierowane przede wszystkim do kadr działów HR, komunikacji i marketingu, agencji eventowych, marketingowych i PR, samorządów, działów zakupów i sprzedaży oraz centrów handlowych. Forum posiada bogatą część merytoryczną, podczas której eksperci przedstawią najważniejsze i najbardziej aktualne dla branży zagadnienia. Omówione będą między innymi trendy i zmiany pojawiające się na rynku spotkań oraz wynikające z nich konsekwencje.
Panele eksperckie przybliżą szczegółowo aspekty techniczne i organizacyjne przy planowaniu wydarzeń. W szczególności takie elementy jak: wybór i projektowanie atrakcji eventowych, scenografii i techniki. FBE to także idealna okazja do nawiązywania relacji biznesowych i poznania najciekawszych ofert rynkowych w Strefie Dostawców. Forum towarzyszy prestiżowy konkurs Top Event.
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!