14 stycznia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbyło się Forum Branży Eventowej 2016. W Forum udział wzięło 1004 uczestników, a na 86 stoiskach w Strefie Dostawców pokazało się 97 firm.
Podczas forum miało miejsce wiele ciekawych wystąpień z zakresu HR, marketingu oraz organizacji wydarzeń. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się m.in. Joanna Janowicz, Dorota Krasnodębska – Wnorowska, Marta Baraniak – Wiśniewska oraz Sławomir Wróblewski, a w panelach dyskusyjnych udział wzięło łącznie ponad 20 ekspertów. Dużym powodzeniem wśród uczestników cieszyły się także sesje networkingowe prowadzone przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka.
Forum towarzyszył konkurs Top Event, w którym udział wzięło 11 projektów. Zwycięzcą konkursu na najlepszy event został projekt: Wawel. Alchemia Światła. II miejsce zajęła realizacja: Promocja Polskich regionów podczas Expo w Mediolanie, a III miejsce Kongres Telewizji Światłowodowej.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!