• Podział obiektów

    Miasta

    • Kraków
    • Warszawa
    • Wrocław
    • Gdańsk
    • Szczecin
    • Poznań
    • Zakopane
    • Łódź
    • Białystok
    • Kołobrzeg
    • Katowice
    • Polanica Zdrój
    • Lublin
    • Karpacz
    • Sopot
    • Gdynia
    • Szklarska Poręba
    • Rzeszów
    • Toruń
    • Wisła

    Województwa

    • dolnośląskie
    • kujawsko-pomorskie
    • lubelskie
    • lubuskie
    • łódzkie
    • małopolskie
    • mazowieckie
    • opolskie
    • podkarpackie
    • podlaskie
    • pomorskie
    • śląskie
    • świętokrzyskie
    • warmińsko-mazurskie
    • wielkopolskie
    • zachodniopomorskie

    Regiony

    • Sale konferencyjne na mazurach
    • Sale konferencyjne w górach
    • Sale konferencyjne nad morzem
  • Blog
  • Kontakt
Zaloguj się Dodaj obiekt
  • MiejscaKonferencyjne.pl
  • Aktualności i wydarzenia
  • „SIŁA OFERTY. Jak skutecznie komunikować klientowi swoje produkty i usługi?”
„SIŁA OFERTY. Jak skutecznie komunikować klientowi swoje produkty i usługi?”
24.05.2017 Katowice
Więcej artykułów

„SIŁA OFERTY. Jak skutecznie komunikować klientowi swoje produkty i usługi?”

2 czerwca 2017 r. MPI Poland Chapter zaprasza na kolejne spotkanie edukacyjne. Tym razem spotkamy się w Katowicach, w Międzynarodowym Centrum Kultury i porozmawiamy o negocjacjach i ofertowaniu.

 



Nasze najbliższe spotkanie będzie miało formułę warsztatową, angażującą, która umożliwi nam aktywne doświadczanie, wspólne przepracowanie tematu, przećwiczenie praktycznych narzędzi, wymianę wiedzy i doświadczeń z kolegami i koleżankami z branży MICE.

Podczas warsztatu uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
*   Na co zwracają uwagę klienci wybierając ofertę?
*   Co eksponować w Twojej ofercie aby była skuteczna?
*  Jak budować trwałe relacje pomiędzy Tobą, klientem i Twoim produktem?
*  Jak możesz skutecznie przygotować się do negocjacji z klientem?

PROGRAM SZKOLENIA:
09:30                   REJESTRACJA
10:00 – 12:30      WARSZTATY


Mój klient

  •     Teoria motywacji - dlaczego kupujemy, wstrzymujemy się przed decyzją i dlaczego rezygnujemy z zakupu
  •     Etapy podejmowania decyzji przez klientów
  •     Zdefiniowanie klienta/klientów docelowych
  •     Opisanie jednego z klientów docelowych



Uczestnicy zdefiniują rynek docelowy klientów oraz stworzą profil wybranego klienta pod względem podejmowania decyzji zakupowych.


Moja oferta - elementy oferty okiem klienta

  •     Co jest moim produktem/usługą - ćwiczenie opis oferty
  •     Metodologia KANO - ustalenie hierarchii ważności poszczególnych składowych oferty dla klienta
  •     Opracowanie projektu komunikatu oferty skierowanego do klienta wg KANO
  •     Wspólna ocena projektów



W tej części uczestnicy zapoznają się z metodologią budowania oferty wg Noriaki Kano, każdy uczestnik stworzy taką ofertę a następnie zostanie ona oceniona przez uczestników. W związku z ćwiczeniem pojawi się również element networkingu i budowania kontaktów biznesowych.


12:30 – 13:30      PRZERWA NA LUNCH ORAZ ZWIEDZANIE MCK
13:30 – 17:00      WARSZTATY


Produkt i klient - nieodłączna para


  •     Relacje w dzisiejszych czasach. Co jest ważne dla klienta - produkt czy dostawca/wytwórca?
  •     Proste marketingowe działania mające na celu zbudowanie trwałych relacji klienta z produktem



Dyskusja na temat tego w jaki sposób klienci budują relacje z dostawcą, marką i produktami. Jakie znaczenie ma przywiązanie do marki.


Przygotowanie do negocjacji z klientem


  •     Rodzaje negocjacji
  •     Dążenie do uzyskania rezultatu negocjacyjnego
  •     Budowanie siły handlowej/przetargowej



Na podstawie ćwiczeń i gier negocjacyjnych uczestnicy poznają rodzaje negocjacji i negocjatorów. Zapoznają się z elementami skutecznych negocjacji wygrany-wygrany. Będzie to stanowiło podstawę do dobrego przygotowania się do realnych negocjacji w swojej rzeczywistości biznesowej. Skonstruują wskaźniki swojej siły handlowej i na podstawie wcześniejszych zagadnień zbudują z nich siłę swojej oferty.



NASZ TRENER:

Krzysztof Adamski

Konsultant biznesowy i trener. Realizuje projekty rozwojowe dla biznesu od ponad 15 lat. Od początku związany ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Autor podejścia do sprzedaży Decision Selling®. Od 7 lat pracuje z branżą turystyczną. Jako Trener Turystyki™ pomaga biurom podróży zwiększyć sprzedaż. Najczęściej realizuje projekty dotyczące: Obsługi klienta, Sprzedaży produktów i usług, Negocjacji, Zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedaży, Budowania współpracy w zespole, Przywództwa. Aby osiągnąć określone rezultaty stosuje różne formy wsparcia rozwojowego: konsultacje, szkolenia, coachingi i inne. Bardzo duży nacisk kładzie na przygotowanie, realizację i analizę efektów biznesowych zrealizowanego projektu. Prywatnie: mieszka we Wrocławiu, jest tatą dwójki dzieci, trenuje aikido i jeździ konno.

REJESTRACJA:
Zapraszamy rejestrowania się na spotkanie na stronie: https://mpi-06-2017.conrego.pl/


RODZAJE UCZESTNICTWA I KOSZTY:

  •     Członek MPI Poland Chapter:    bezpłatnie
  •     Pracownik firmy, która ma przedstawiciela w MPI Poland Chapter:  150 zł
  •     Przedstawiciel Przemysł Spotkań z Województwa Śląskiego:   150 zł
  •     Osoba niezrzeszona:   499 zł
  •     Prasa branżowa*:  bezpłatnie



* Bezpłatna rejestracja dla przedstawicieli prasy branżowej po uprzednim kontakcie z organizatorami pod adresem e-mail: meeting@mpiweb.pl. Warunkiem bezpłatnego udziału w spotkaniu jest zamieszczenie notki prasowej o długości minimum 1000 znaków oraz zdjęcia ze spotkania na stronach prasy branżowej.


INFORMACJA PRASOWA



Najnowsze artykuły

Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025
Górskie MICE Summit II – konferencja MICE w sercu Karkonoszy już w czerwcu 2025

W dniach 8–10 czerwca 2025 roku Karkonosze i Góry Izerskie staną się centrum branży eventowej i konferencyjnej w Polsce. Wszystko za sprawą Górskie MICE Summit II – prestiżowego wydarzenia skierowanego do profesjonalistów z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). To unikalna okazja, by w górskim klimacie połączyć networking, inspirujące spotkania i prezentacje nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów eventów.

1.06.2025
Wypoczynek na Pojezierzu Brodnickim - Hotel *** Dworek Wapionka
Górzno Wypoczynek na Pojezierzu Brodnickim - Hotel *** Dworek Wapionka

Hotel *** Dworek Wapionka to wyjątkowe miejsce, które łączy klimat wiejskiego dworku z nowoczesnym komfortem.

30.12.2024
Zakopiańska gościnność w Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA
Zakopane Zakopiańska gościnność w Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA

Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA to wyjątkowy czterogwiazdkowy obiekt, który harmonijnie łączy nowoczesne udogodnienia z góralską tradycją. 

29.12.2024

Zadzwoń do nas

Informacje

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Blog
  • Wyszukiwanie zaawansowane
  • Aktualności
  • Dodaj obiekt
  • Mapa artykułów
  • Mapa strony
  • Mapa artykułów na blogu
  • Kontakt

Województwa

  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie

Miasta

  • Kraków
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Poznań
  • Szczecin
  • Zakopane
  • Łódź
  • Kołobrzeg
  • Polanica Zdrój
  • Białystok
  • Sopot
  • Lublin
  • Katowice
  • Karpacz
  • Rzeszów
  • Toruń
  • Łagów
  • Wisła
  • Białka Tatrzańska

Regiony

  • Nad morzem
  • Na mazurach
  • W górach
  • Trojmiasto
  • Nad jeziorem
  • Hotele 5*****
  • Hotele 4****
  • Hotele 3***
  • Hotele **
  • Hotele SPA
  • Centra kongresowe
  • Zamki
  • Dworki
  • Restauracje
  • Zajazd
  • Hotele szkoleniowe
  • Obiekty szkoleniowe
  • Ośrodki szkoleniowe
  • Centra konferencyjne
  • Sale konferencyjne w biurowcach
Miejscakonferencyjne.pl 2013-2025