Już 10 grudnia 2014 roku na terenie siedziby Event Manager Training Group w Warszawie odbędzie się ciekawa konferencja. Wydarzenie poświęcone będzie event managemencie, a dokładniej, planowaniu, organizacji oraz zarządzaniu projektami eventowymi.
Zbliżająca się konferencja to niezwykle ciekawe oraz pouczające spotkanie dla wszystkich przedstawicieli branży MICE oraz eventowej.
Podczas spotkania poruszonych zostanie wiele nurtujących tematów. Najważniejsze zagadnienia to m.in. nowe technologie przy realizacji projektów czy aspekty prawne organizacji eventów. Co więcej uczestnicy wspólnie odpowiedzą na nurtujące pytania o znaczenie event marketingu w strategii firmy oraz budowanie koncepcji dostosowanych do celów biznesowych.
Dopełnieniem całego spotkania będą pouczające warsztaty, prace w grupach oraz prelekcje z udziałem zaproszonych gości i ekspertów.
Impreza skierowana jest przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych oraz imprez biznesowych, zarówno tych związanych z konkretną firma jak i freelancerów.
Szkolenie odbędzie się 10 oraz 11 grudnia na Krakowskim Przedmieściu 79 w Warszawie.
Najnowsze artykuły
Kopalnia Soli Wieliczka i Hotel Grand Sal to przestrzenie, które wzbudzają zachwyt, lecz niewielu wie, że można tam zorganizować wysokiej jakości wydarzenia biznesowe.
Młyn Jacka Hotel & SPA to luksusowy hotel zlokalizowany w odrestaurowanym zabytkowym młynie, oferujący relaksujący pobyt i doskonałe doznania kulinarne.
Konferencja w okolicach Jeleniej Góry, w niepowtarzalnym, historycznym miejscu? Wybierz Pałac Wojanów, który oferuje nowoczesną bazę konferencyjną!