Znaczenie komunikacji wewnętrznej w firmie wciąż rośnie. Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia 2014 roku w Rzeszowie. W programie znajdą się wystąpienia plenarne i dyskusje z udziałem ekspertów oraz warsztaty.
Z raportu GFMP Management Consultans wynika, że od komunikacji wewnętrznej w dużej mierze zależy sukces przedsiębiorstwa. Działy komunikacji napotykają wiele barier. Nadchodzące duże wyzwania stawiają je w niekomfortowej pozycji między wysokimi oczekiwaniami a ograniczeniami. Jak twierdzi dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o., podejście do wewnętrznego PR jest zupełnie inne niż jeszcze przed kilkoma laty. W najbliższej przyszłości sfera public relations będzie kierowała się głownie na wspieranie zmian w firmie i budowanie kultury organizacyjnej.
Na spotkaniu udzielone zostaną odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Jakie wyzwania stoją przed działami komunikacji wewnętrznej?
- Co zrobić, by pracownicy nie dowiadywali się o zmianach w firmie od osób trzecich?
- W jaki sposób zachęcić ich do dwukierunkowego dialogu?
- Jakie techniki porozumiewania się wykorzystywać, by personel czuł się doinformowany?
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Muzeum Polskiej Wódki to jedno z najbardziej fascynujących miejsc na mapie Warszawy, które w interesujący sposób wprowadzi Gości w świat historii, kultury i tradycji związanych z polską wódką.
Aparthotel Vanilla to nowoczesny hotel, położony w jednej z najbardziej nowoczesnych dzielnic Krakowa. Sala konferencyjna, prywatny parking oraz profesjonalna obsługa sprawią, że każdy pobyt w Krakowie będzie wyjątkowo komfortowy.
Elements Hotel & Spa usytuowany jest w zachodniej części malowniczej miejscowości Świeradów - Zdrój, przy ulicy Zakopiańskiej. Położenie Hotelu, nieopodal Czeskiej i Niemieckiej granicy oraz Karkonoszy, czyni go doskonałym miejscem na połączenie biznesu i wypoczynku.