Dziś rano rozpoczął się pierwszy dzień Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Dwudniowe spotkanie kierowane jest przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem i wizerunkiem miast oraz regionów, a w szczególności do pracowników samorządów, agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych.
Dzisiejszy dzień to głównie prelekcje dotyczące strategii i narzędzi marketingowych stosowanych w promocji regionów. Pierwsze wystąpienie należało do BohdanaPawłowicza z PBS - Pawłowicz Business Solutions, który mówił o dobrym koncepcie strategicznym oraz o najczęściej popełnianych błędach. Podczas drugiej prelekcji Prezes Zarządu SYNERGIA Piotr Lutek mówił o tym, jak działać w celu pobudzenia marki.
Ostatnią prelekcję przed przerwą poprowadziły Barbara Zielińska-Mordarska i Ewelina Bartoszewska-Kman z Urzędu Miejskiego Wrocławia. Panie mówiły o nowych rozwiązaniach komunikacyjnych stosowanych przez Wrocław, o kanałach poprzez które promują miasto oraz o ich efektach.
Jutro na uczestników spotkania czeka wiele godzin zajęć praktycznych.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!