Warszawa to idealne miejsce do organizacji imprez branżowych ze względu na duży wybór profesjonalnych obiektów konferencyjnych. Do grona ośrodków szkoleniowych dołączyło właśnie Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota oraz Event Room.
Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota otwarte zostało w kompleksie biurowym Adgar Park West przy Alejach Jerozolimskich 181. Nowy obiekt konferencyjny zajmuje powierzchnię 630 mkw. i oferuje 9 funkcjonalnych sal szkoleniowych o powierzchni od 17 do 190 mkw.
Miejsce charakteryzuje się nowoczesnym wystrojem inspirowanym obecnymi trendami w designie. Całośc utrzymana została w kolorach soczystej zieleni oraz bieli. Ciekawym elementem obiektu jest także Chill Room przeznaczony do mniej zobowiązujących i niestandardowych spotkań.
Wraz z otwarciem Centrum Szkoleniowego Adgar Ochota do usług gości oddany został także Event Room znajdujący się na parterze kompleksu Adgar Park West. Miejsce konferencyjne ma powierzchnię 176 mkw. i mieści do 150 osób. Nowoczesne wnętrze zostało wyposażone w niezbędny sprzęt taki jak ekran plazmowy, 11 ekranów czy panel do sterowania światłem.
- Rynek MICE w Polsce to obszar, który wciąż się rozwija i jednocześnie stawia przed nami nowe wyzwania. Potrzeby i wymagania klientów także się zmieniają, dlatego aby wychodzić im naprzeciw bezustannie szukamy nowych rozwiązań. Stworzenie drugiego obiektu w ramach Adgar Conference Group to kolejny, duży krok w naszym rozwoju. Zależało nam przede wszystkim na funkcjonalności oraz zapewnieniu maksymalnie komfortowych warunków organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Liczymy na to, że nowe miejsce, tak jak nasze centrum konferencyjne na Mokotowie, które zyskało szerokie grono lojalnych klientów i jest rozpoznawalnym miejscem na eventowej mapie Warszawy, będzie dużym sukcesem – powiedziała Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Adgar Conference Group, spółki zarządzającej Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza oraz Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!