14 stycznia 2016 roku w Warszawie odbędzie się Forum Branży Eventowej - spotkanie w całości poświęcone organizacji i realizacji eventów. W programie Forum przewidziane są co najmniej dwa konkursy, w których wygrać można atrakcyjne nagrody.
W konkursie branżowym na najciekawszy event 2015 może wziąć udział każdy zadowolony klient, uczestnik lub organizator eventu. Wystarczy zgłosić realizację, która jego zdaniem ma szansę rywalizować o miano Top Event 2015. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest obecność na Forum osoby zgłaszającej kandydaturę oraz przynajmniej jednej z firm realizującej dane wydarzenie.
Zwycięską realizację wyłoni profesjonalne jury. Laureat, w trakcie oficjalnego After Party Forum Branży Eventowej, otrzyma nagrodę oraz statuetkę Top Event 2015.
Każdy uczestnik spotkania, który polubił profil Forum Branży Eventowej, a w tracieForum zaproponuje temat wykładu na kolejną edycję, ma szansę wygrać pobyt w hotelu Event Zdrój o wartości 1.200 PLN.
W Forum Branży Eventowej 2016 weźmie udział około 800 uczestników - głównie agencji eventowych, PR, a także działów HR, sprzedaży, zakupów, marketingu i komunikacji firm zlecających organizację eventów.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!