Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach – jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.
Jak zsynchronizować ze sobą wewnętrzne i zewnętrzne działania, aby przyniosły oczekiwane efekty i wizerunkowo wzmacniały potencjał firmy? Te aspekty public relations wciąż budzą wątpliwości nawet u samych praktyków. „Wielu mogłoby wydawać się, że kształtowanie dialogu sprzyjającego rozwojowi firmy sprowadza się do wykonywania rutynowych czynności komunikacyjnych. Tymczasem wypracowanie satysfakcjonującego dla obu stron systemu porozumiewania się nie jest proste. O dobrych przykładach, inspiracjach z kraju i nie tylko, ale również o dylematach towarzyszących codziennej pracy piarowców będziemy mówić 24-25 kwietnia” wyjaśnia pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego.
Gościem specjalnym kolejnej edycji spotkania będzie Sander SCHROEVERS, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication. Zaprezentuje on kluczowe wnioski z rozmów, które przeprowadził z menadżerami z międzynarodowych korporacji zlokalizowanych w naszym kraju.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
A może nad może? Konferencja nad brzegiem wody to idealny scenariusz na udaną imprezę.
Organizacja konferencji w okolicach Warszawy to idealne rozwiązanie. Bliskość nowoczesnej infrastruktury oraz pełne pięknej natury otoczenie sprzyja każdemu spotkaniu.
Pobyt w górach to nie tylko piękne krajobrazy, piesze wycieczki i regionalny klimat, to także luksusowy relaks i odprężenie w eleganckich hotelach!